RS50 som 30?
Fra : Ulf

Dato : 27-03-05 04:15

Findes Aprilia Rs50'eren engligt i en 30 udgave?
Og ellers kan man godt lave en 30 om til en 45?

Fra : Peter [5260]

Dato : 27-03-05 19:12

Nej, ikke iflg. www.aprilia.dk

> Og ellers kan man godt lave en 30 om til en 45?

Nix, det er vist noget med manglende typegodkendelse (søg evt. tilbage i
gruppen)

/Peter

Fra : Ulf

Dato : 30-03-05 20:32

"Peter [5260]" <konner@mazdapc.dk> wrote in message news:<iEC1e.3148$hf1.2321@news.get2net.dk>...
> [...]
>
> Nej, ikke iflg. www.aprilia.dk

> Nix, det er vist noget med manglende typegodkendelse (søg evt. tilbage i

Ok..

Tak for svaret..

Det er bare sjovt.. Da jeg har set den som 30'er.. ( Ihvertifaldt med
30'er forsikring.. ) Om den så gælder er den anden sag.. :D

Hilsen Ulf

Ps.

Tusind tak..

:D