madeira
Fra : Michael Ottesen

Dato : 24-03-05 10:16

Hej

Jeg skal til Maderia, er der nogen der har erfaringer med dykning dernede
og nogen der kan anbefale et godt dykkercenter ???

Michael

Fra : CC

Dato : 25-03-05 09:16

"Michael Ottesen" <1HXsiogmi@privat.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg skal til Maderia, er der nogen der har erfaringer med dykning dernede
> og nogen der kan anbefale et godt dykkercenter ???
>

> Michael

Hej Michael,
Dykningen skulle efter sigende være rigtig god.

Du skal dog lige være opmærksom på, at du skal forevise en lægeattest. Vi
var dernede for nogle år siden, medbringende alt vort dykkerudstyr, blot for
at konstatere, at man ikke måtte dykke med mindre man havde
en lægeattest under 1 år gl. Vi kunne have fået lavet en dernede, men valgte
det fra, da vi kun var der en uge.

Du får lige et link på et dykkercenter
http://www.scuba-madeira.com/englisch/index.html
Vi kender det ikke bortset fra, at vi besøgte det og blev gjort bekendt med
lægeattestreglerne - er nævnt under "instructions"

hilsen
Claus