Support test
Fra : Yasser

Dato : 23-03-05 13:43

Heysa alle sammen?
Jeg har sådan set en side som kræver login osv, det er sådan set
ikke så stort eller en problem.. :)
jeg vil bare lave en support test system, til ny kommende
supporter?
er der nogen der ved hvordan jeg kan lave sådan en?
altså spørgsmål: hvad skal en supporter gør..? -svar: han skal
gør blablabl! :)
og det sker sådan at det er KUN mig der kan se det?
Nogen der kan hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Møller Nexø

Dato : 25-03-05 10:41

> [...]
> gør blablabl! :)
> og det sker sådan at det er KUN mig der kan se det?

Jeg forstår det sådan, at det du vil have er, at en supporter
skal gennemføre en række spørgsmål efter hinanden og evt. få et
samlet antal point som i en form for quiz?

Jeg ville nok lave det sådan, at:

- Supporteren bliver præsenteret for en side med det første
spørgsmål, dette trækkes ud fra en database og supporteren bliver
så præsenteret for en række svarmuligheder, hvor kun det ene svar
er det rigtige.

- Supporteren svarer ved at klikke i en radioknap og bliver
derefter sendt videre til en ny side (samme side), men hvor et
nyt spørgsmål stilles og en ny række svarmuligheder præsenteres.

- For hvert rigtigt svar lægges x-antal point til point i en
session-variabel og når alle svarene er gennemført vises/sendes
det samlede antal point for supporteren/ en email til dig.

Man kan jo så altid eksperimentere med sikkerheden - altså at
supporteren ikke skal have mulighed for at opdatere siden osv.,
fek,s. via et frameset eller en tæller på siden...

Good luck!

Fra : Yasser

Dato : 25-03-05 18:27

Øhm okay, kan du hjælpe med at lave 3 spørgsmål så? altså 3 sider
som du sagde? hvori den forstørste spørgsmål kommer derefter den
anden og selvfølgelige den 3'je?
Så er jeg nemlige tak nemlige?
Og jo du forstår som meget fint hvad jeg mener?
Men som sagt og spurgt kan du måske hjælpe? :)

Fra : Yasser

Dato : 26-03-05 12:27

Hehe sorry det jeg skrev før er noget vrørvl, jeg forstår det engang
selv, var lidt op og køre, måske var det øl'en's påvirkening!
Men kan du hjælpe med at lave de 3-første spørgsmål?
Så klar jeg resten? selvfølgelige hvis du gider?
Jeg venter spændt på svar :)

Fra : Thomas Møller Nexø

Dato : 26-03-05 15:32

> [...]
> Men kan du hjælpe med at lave de 3-første spørgsmål?
> Så klar jeg resten? selvfølgelige hvis du gider?

Hvordan vil du have jeg skal hjælpe med at lave dine spørgsmål? Jeg ved
jo ikke hvad du vil spørge folk om...

Fra : Yasser

Dato : 26-03-05 16:10

Hehe det er jo ikke spørgsmålene du skal hjælpe med!
Det jeg ønsker hjælp i er at du laver en kolone for mig :$
Sådan at jeg kan se hvad du har gjort?
Men bare 2-3 spørgsmål?
Hvis du forstår ? :)

Fra : Yasser

Dato : 26-03-05 18:57

Det sker ikke ud til du forstår hvad jeg mener?
Eller?

Fra : Thomas Møller Nexø

Dato : 28-03-05 08:43

Yasser wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Det sker ikke ud til du forstår hvad jeg mener?
> Eller?

Jo, det tror jeg da jeg gør