Rødglødende udstødning
Fra : Jim Petersen

Dato : 21-03-05 19:36

Hej

Er der en der kan fortælle mig hvorfor min udstødning bliver rødglødende.
Jeg har en kymco super 9, begrænsningerne er fjernet ,ellers er der ike
gjort noget ved den.

mvh Jim

Fra : Hekto

Dato : 21-03-05 22:43

In article <423f141b$0$240$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jipk@oncable.dk says...
> [...]
>
> Er der en der kan fortælle mig hvorfor min udstødning bliver rødglødende.
> Jeg har en kymco super 9, begrænsningerne er fjernet ,ellers er der ike

Enten kører den for magert, eller også er den tilstoppet ... måske er
der katalysator i?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Ulf

Dato : 15-04-05 09:08

"Jim Petersen" <jipk@oncable.dk> wrote in message news:<423f141b$0$240$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Er der en der kan fortælle mig hvorfor min udstødning bliver rødglødende.
> Jeg har en kymco super 9, begrænsningerne er fjernet ,ellers er der ike

Tja, hvis du har kørt langt, eks. 30min uafbrudt, eller bare kørt
langt, fræset rundt.. osv..

Den bliver jo varm, et svar kunnen måske være at den ikke kan komme af
med varmen..!?

Eller?

Fra : Hekto

Dato : 15-04-05 09:37

In article <553e41bd.0504150008.2d31997e@posting.google.com>,
atagu@gmx.net says...
> Eller?

.... for mager blanding ... forkert tændingstidspunkt ... forstoppet
udstødning ...