Access til mySQL ???
Fra : adam ellesoe

Dato : 21-03-05 16:23

Jeg har proggrammeret en side i ASP der benytter sig af en access db. Købt
domæne
plads hos b-one.dk, og nu kommer det sjove.... De understøtter kun MySQL...
Så hvordan får jeg mine data konverteret, eller noget, (kender intet til
MySQL)...
Har virkelig brug for hjælp....
PFT Adam

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-03-05 16:29

"adam ellesoe" wrote
> [...]
> MySQL...
> Så hvordan får jeg mine data konverteret, eller noget, (kender intet til

Hvis du søger efter [access mysql] på Google kommer der en del hits frem

NB du kan også samtidig lige checke på på usenet.dk mht at sende samme
indlæg til flere grupper
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost

- Peter

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 21-03-05 18:49

"adam ellesoe" <adam_ellesoe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> MySQL...
> Så hvordan får jeg mine data konverteret, eller noget, (kender intet til

Access kan eksportere direkte til MySQL via ODBC-driveren (kan downloades
fra MySQL's hjemmeside).

Mvh

C@rsten

Fra : Yasser

Dato : 23-03-05 13:40

Du har en stor problem, sådan set som min, B-one.dk godkender ikke access :(

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : adam ellesoe

Dato : 23-03-05 16:02

Tak, for alle jeres svar... Jeg prøvede med nogle konverterings programmer
men jeg kunne ikke få det til at virke... Så jeg gik igang med at sætte mig
ind i hvordan mySQL virker, og jeg fik det faktisk til at lykkes... men det
tog lang tid..