Gillera igen igen
Fra : Handest

Dato : 20-03-05 19:55

Hjælp!!! Til Gilera Stalker

Hvor sidder de Varioruller, sidder de i forreste eller bagerste hjul, nu har
jeg skilt den baggerste skål, det ligner noget koblingsværk!! Sidder
rullerne her? Der kom en stor fjedder farende lige ud i hovede på mig -
surt! hvor alvorlig skal det tages at der skal spændes med moment på
centrifugekoblingen.

Jeg har lovlige ruller jeg skal sætte i 6,5 g

Jeg har yderligere en sort plastikring, der skulle være en begrænsning, skal
den sidde på aksen ved den forreste skål. Hvad hedder den forreste skål
iøvrigt.

Ole

Fra : KLAUS DRACHMANN

Dato : 21-03-05 11:32

de sidder i forreste

nej

hvor bor du jeg bor i hasselager

--

Mvh KLAUS DRACHMANN
alle KLAUSDN

Fra : Handest

Dato : 21-03-05 17:05

Hej Klavs

Tak så skiller jeg den foreste skål ad, når der nu ikke var noget i den
bagerste.(surt)

Ved du hvor den sorte plastikring skal sidde, det skulle var på en aksel,
men er det den foreste eller bagerste?
Det skulle være en slags begrænsning.

Er der nogen tricks når man sætter de nye ruller i?

Hilsen Ole / bor på Amager ved lufthavnen