Grrr: man betaler for world of warcraft~
Fra : Blix

Dato : 20-03-05 17:39

nu har jeg gamet wow i snart 6uger, og hold kæft hvor kører det ustabilt.
bare så sentsom idag er servererne gået helt ned 3 gange :(
og dette er ikke enestående tilfælde,for jeg har flere kammerater som gamer
mere end ig der fortæller at det faktisk sker hver dag. det er da noget der
ikke burde ske når man betaler gerne for at få ekstra service....
hmm bare lige mine tanker om disse server crash

Fra : Jacob

Dato : 20-03-05 21:56

Giv dem nu en chance, ikke? De skal vel lige have lov til at etablere de
servere optimalt, før det kan køre optimalt. Jeg betaler da også selv for
WoW, men jeg tager da ikke sådan på vej over et par nedbrud. Det er da til
at komme over, og så kan man jo udnytte nedetiden til noget mere seriøst.

Fra : Core

Dato : 20-03-05 23:05

"Blix" <leanolsenREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> service....
> hmm bare lige mine tanker om disse server crash

Sådan er det når man vælger en af de meget befolket servere, har selv valgt
en af mindre og har slet ikke haft nogen problemer i de snart 2 måneder jeg
har haft spillet.

Fra : Klaus G.

Dato : 20-03-05 23:22

> [...]
> ikke burde ske når man betaler gerne for at få ekstra service....
> hmm bare lige mine tanker om disse server crash

Du er jo blevet advaret om problemet. Faktisk har du selv accepteret
betingelserne hvor der står at blizzard forbeholder sig retten til at
nedtage nogle "services" hvis de finder det nødvendigt. Dette kunne f.eks.
være login serveren, Instance serveren, Realm Server, osv osv osv osv..

Så stik nu det tud op hvor solen aldrig skinner, for du har selv sagt god
for det!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : devilman

Dato : 20-03-05 23:36

det vil sige at man kan købe spillet og om et halv år efter kan de stoppe
med alt det som har med internetdelen............
....så lang tid de kan suge penge .......vil det køre.............

hvor lang levetid har onlinespil.........!!
og alt det man har ......hvad er det så værd........

ses devilman...............................
----------------------------©-----------------------------------

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-03-05 23:52

"devilman" wrote

> [...]
>
> hvor lang levetid har onlinespil.........!!
> og alt det man har ......hvad er det så værd........

Som udgangspunkt vil jeg påstå minimum to år pga købeloven
Kunne være interessant at efterprøve den ...

- Peter

Fra : Simon [2700]

Dato : 21-03-05 09:02

> Som udgangspunkt vil jeg påstå minimum to år pga købeloven
> Kunne være interessant at efterprøve den ...
med den mængde folk der spiller tror jeg ikke det er et problem, det er
udsolgt i de fleste gamer butikker i landet såvidt jeg kan fortså...
desuden har jeg ikke selv oplevet den ustabilitet på serverne som der bliver
omtalt, er på Daggerspine, og har haft spillet siden dagen det udkom...

mvh.Simon

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 21-03-05 09:49

"devilman" <2evil2@@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> det vil sige at man kan købe spillet og om et halv år efter kan de stoppe
> med alt det som har med internetdelen............
> ...så lang tid de kan suge penge .......vil det køre.............

Ja mere eller mindre. Bare kig på Motorcity Online.

/Kenneth Iversen

Fra : Propellen

Dato : 24-03-05 21:43

"devilman" <2evil2@@get2net.dk> skrev
<423dfa75$0$23063$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> i dk.spil.computer:

>hvor lang levetid har onlinespil.........!!
>og alt det man har ......hvad er det så værd........

Tjaa... EQ har da været med i 6 år nu, så deeet.... Og jeg var med de
4 år! Godt nok mange penge man har smidt efter det

--
"if you´re a lame brain, then you´re a lame brain. I can't help that"
- Tori Amos

/Prop

Fra : Jackie

Dato : 21-03-05 22:39

"Blix" <leanolsenREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> service....
> hmm bare lige mine tanker om disse server crash

Jeg har spillet lige siden 11. februar, og har ikke oplevet et enkelt
servercrash. Jeg har kun oplevet at serverne er nede om fredagen, som de
annoncerer fint, og fortæller hvis det bliver forlænget.

Der er lidt lag osv. i de store byer om aftenen, når der er mange folk på,
men intet som ikke er til at klare. Jeg er nu ganske godt tilfreds.

Hygge
Jackie