Nem Asp editor/program søges
Fra : S. larsen

Dato : 19-03-05 18:22

Hej.

For en ældre herre prøver jeg finde et GRATIS program som han kan bruge til
at oprette aspsider i. Han vil ikke begynde at lære det fra bunden, men
ønsker et program hvor han gerne visuelt kan se hvad der sker. Han har brug
for at kunne se tabeller, at linke mellem disse, og evt. at lave en
søgeformular.

Jeg har så kigget lidt derude, og fandt et der hedder Asap, men det tager
udgangspunkt i at man skal søge, hvilket her måske skal bruges som ekstra.
Et andet hed vist dbquicksite, men der er i gratis-modellen ikke mange
muligheder.

Jeg synes jeg for år tilbage jeg så et program der kunne det han
søger/ønsker, men ikke om jeg kan huske navnet, eller har kunnet finde det.

Er der nogen af jer eksperter ud i rigtig kodning, der alligevel skulle
kende et sådant program, hører jeg meget gerne herom.

Mvh

Søren