Lord of the Rings "The fellowship of the r~
Fra : Familien Nielsen

Dato : 18-03-05 16:21

jeg kan ikke rigtig komme igang med spillet. Når jeg i starten af spillet
har afleveret nøglen og skal undgå den sorte ridder, bliver jeg opdaget af
ham hver gang. Hvad gør jeg, jeg har prøvet et hav af ting, men altså ikke
den rigtige, kan nogen hjælpe ? Hanne

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 19-03-05 19:34

For det første: Save ved stort set hvert fremskridt (meter for meter). Fra
hvor du starter ved Gaffer Gamgee's hus, hold dig til samme side af vejen og
gem dig bag 'indkørslerne' til hobbithullerne. Prøv at 'skynde' dig ned bag
de to høje 'kornsiloer' (eller hvad det nu er), dem hvor man tidligere
skulle kravle op af en lang stige og kaste en sten efter en vejrhane. Gem
dig bag dem, der kan ridderen ikke se dig. Hvis du render ned til vandet bag
dem og ned langs åen, kan du rimeligt nemt komme frem til møllen og broen,
men der venter dig endnu en mørk ridder. Ved ridder nummer to kan jeg kun
sige en ting: Kyl sten og snig!

(Nu kender jeg kun til PS2 versionen, ved ikke om der er forskel...)