Billigst forsikring?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 18-03-05 14:52

Hej, jeg har fået købt mig en Aprilia SR 50,
og har lige snakket med GF- Forsikring....

De vil ha' 867 Kr for en årlig ansvar på den,
dét må da kunne gøres billigere....

Hvem har evt en billigere ansvarsforsikring på
sådan en?

Mvh Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 18-03-05 15:22

Henrik (Silkeborg) skrev:

> [...]
>
> De vil ha' 867 Kr for en årlig ansvar på den,
> dét må da kunne gøres billigere....
>
> Hvem har evt en billigere ansvarsforsikring på

Top ?
Der har vi 3 i og de koster ca 700 stykket.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 18-03-05 16:04

Ok, lyder super

Nogen billigere....

Henrik

Fra : Pwh

Dato : 19-03-05 08:59

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Ok, lyder super
>
> Nogen billigere....

Jeg giver 619 kr/år for min gamle maxi hos Fair.

/Jens

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 19-03-05 12:53

Jeg fik vist ikke lige nævnt i farten at
det drejer sig om en 45 knallert,
er det en 45 maxi du har???

Henrik

Fra : Pwh

Dato : 19-03-05 16:43

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Jeg fik vist ikke lige nævnt i farten at
> det drejer sig om en 45 knallert,
> er det en 45 maxi du har???

Nej det er en 30'er
Findes de overhovedet i 45 ???

/Jens

Fra : dennis

Dato : 19-03-05 17:06

On Sat, 19 Mar 2005 16:43:20 +0100, Pwh wrote:

> Nej det er en 30'er
> Findes de overhovedet i 45 ???

Jeg tror det var ironisk ment

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 19-03-05 19:17

Nej, det lød måske ironisk, men
det var det ikke...

Henrik

Fra : fam. fischer

Dato : 19-03-05 09:13

topdanmark 692 kr med auto hjælp

Fra : Ulf

Dato : 20-03-05 21:12

"fam. fischer" <lm-fischer@mail.dk> wrote in message news:<423bdf09$0$211$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> topdanmark 692 kr med auto hjælp
>
> "Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Ja puch maxi findes i en 45 udgave.. Kan ikke lige helt huske hvad de
hedder, da det er en efterligning.. Mener faktisk også den har
elstart.. :D

Men da jeg regner at priserne for 30/45 nogen lunde er de samme kan
jeg tilføje at jeg hos tryg betaler 660 kr. ( Gruppeforsikring.. Tegn
din knallert forsikring der hvor du har flest forsikringer.. Så bliver
den også billigere.. ) ( Husk dog lige at høre dit forsikrings selskab
om det først! )

Hilsen Ulf

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 26-03-05 23:45

Ansvar har jeg hos TopDanmark, men hvad med kasko på en Peugeot 30'er til
14K?
Hvad kan I anbefale dér?

God påske

--