knoppix 3.6
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 17-03-05 17:59

Har et AOD med Knoppix-cd'en. Den virker godt fra cd-drevet, men jeg ville
gerne have den ned på harddisken, så den kørte "normalt". Fulgte
vedledningen i AOD og valgte at lægge starten på en floppy-disk. Den ville
ikke boote fra floppyen (bios,en var rigtigt konfigureret) og jeg kunne
observere, at der på floppyen lå to låste root-mapper: "lost+found" og
"map". Har nogen en ide om, hvad jeg har gjort galt, og hvordan, jeg kan
rette fejlen? (en gentagelse af proceduren lader sig ikke gøre).
Venlig hilsen - Jørgen Knudsen

Fra : Michael

Dato : 17-03-05 21:14

Jørgen Knudsen wrote:
> [...]
> "map". Har nogen en ide om, hvad jeg har gjort galt, og hvordan, jeg kan
> rette fejlen? (en gentagelse af proceduren lader sig ikke gøre).

Skriv kommandoen: "knoppix-installer" fra Root Shell efter Du har boote
fra CDén

Michael

Fra : jørgen knudsen

Dato : 17-03-05 23:07

Michael wrote:

> Skriv kommandoen: "knoppix-installer" fra Root Shell efter Du har boote
> fra CDén
>
> Michael
Tak for det, Michael - Jørgen (Aabenraa)