MOH Medal Of Honor
Fra : Woodi

Dato : 17-03-05 17:28

Er der en der kender snydekoderne til dette demo spil MOH Breakthrough-
f.eks til at "kravle" under jorden ?

Vh. Woodi.

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-03-05 18:58

Woodi wrote:
> Er der en der kender snydekoderne til dette demo spil MOH
> Breakthrough- f.eks til at "kravle" under jorden ?

Er det virkelig hvad du har lyst til? Cheaters sux! Hader når jeg møder dem.
Det med at kravle under jorden husker jeg mest som at du skal finde et
bestemt "hul" i den pågældende map. Finder du det kan du kravle ned under.
Good luck med at finde ud af hvem der snyder best.........Lidt a la bedste
medicinmand under Tour de Dope.......

Fra : Woodi

Dato : 17-03-05 19:29

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> under. Good luck med at finde ud af hvem der snyder best.........Lidt a la
> bedste medicinmand under Tour de Dope.......

Så så... små slav du
Det var kun for nysgerighedens skyl - ville bare vide hvordan de dumme
"Cheat" folk gør.
Kicker dem da gerne..

Vh. Woodi.

Fra : TommyF

Dato : 18-03-05 12:54

On Thu, 17 Mar 2005 19:28:41 +0100, "Woodi" <woodimail@jubii.dk>
wrote:

>"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det er en fejl i banrne at du kan 'sharke' , og det bliver betragtet
som snyd selv om du kun benytter dig af lovlige 'metoder'.
Det gøres ved at finde en stige, gå ca, 30 cm tilbage fra den, det
næste gøres på samme tid, næsten,,,,,,
hop og tryk på 'use' tasten hurtigt derefter..
Så går du i shark mode, nogen gange dør man af at prøve.

Som sagt du risikerer du at din IP bliver baned, hvis de opdager dig
så tænk dig om først.

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-03-05 19:02

Woodi wrote:
> Så så... små slav du
> Det var kun for nysgerighedens skyl - ville bare vide hvordan de dumme
> "Cheat" folk gør.
> Kicker dem da gerne..

Jow, var lige i det humør da jeg skrev Jeg kunne såmænd hælde mere vand
ud af ørerne omkring det emne, men jeg gider ikke rigtigt. Hvad jeg skriver
eller ej, ændrer jo alligevel ikke en tøddel ved problemet. Nå, jeg tror jeg
vil slappe lidt af med en god film i stedet. Long live and prosper to the
non-cheaters Fordi livet er for kort til cheat, du finder kun grænserne
for cheat, ikke dine egne (men det er måske også meningen.......)