HJV9222 4392
Fra : Gunnar

Dato : 16-03-05 16:40

Hej.
Jeg har et kortspil (bicycle) alm. syvkabale, der pludselig viser blanke
kort, er det noget på maskinen, XP pro,
eller er det noget der står forkert i spillet
Gunnar

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 17-03-05 09:56

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i meddelelsen:

> Hej.
> Jeg har et kortspil (bicycle) alm. syvkabale, der pludselig viser blanke
> kort, er det noget på maskinen, XP pro,
> eller er det noget der står forkert i spillet

Det er ikke lige til at sige. Det kunne som sådan være en hvilken som
helst af de tre.

Det kunne _muligvis_ hjælpe hvis du fortalte lidt mere om din opsætning.
Processor, Ram, Grafikkort, DirectX-version, etc...

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Gunnar

Dato : 17-03-05 14:34

Hej.

> [...]
>
> Det kunne _muligvis_ hjælpe hvis du fortalte lidt mere om din opsætning.
> Processor, Ram, Grafikkort, DirectX-version, etc...

Det er en XP pro 700 mg hertz, Nvidia gafikkort, Direct version 9 (tror
jeg
nok) Ram 384
Det har virket før, men efter lidt omrokering gik det galt.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 17-03-05 18:50

> Det er en XP pro 700 mg hertz, Nvidia gafikkort, Direct version 9 (tror
> jeg
> nok) Ram 384

To ting: NVIDIA er verdens største producent af grafikkort, at det kommer
derfra hjælper ikke det store. Dermed kan det nemlig både være det nyeste
GeForce eller et gammelt afdanket TNT-kort. DERFOR, husk at skrive model og
nummer..
En anden ting: 384 MB RAM? Hvordan har du klaret den?

/Rasmus

Fra : René Lønstrup

Dato : 17-03-05 19:32

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> En anden ting: 384 MB RAM? Hvordan har du klaret den?

256 + 128 = ?

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Gunnar

Dato : 18-03-05 17:29

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse

> 256 + 128 = ?

Se hvor simpelt.
Kom nu med en løsning, der må være en der ved det.
Gunnar

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 20-03-05 09:07

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse

> Se hvor simpelt.
> Kom nu med en løsning, der må være en der ved det.

Kun hvis der skulle være en herinde der har haft nøjagtig samme
problem. Ellers er det umuligt at finde et generelt problem der
kan have forårsaget fejlen.

Du sagde at det fungerede inden lidt omrokeren?
Hvilken slags omrokeren?
Du skal nok også være lidt mere præcis med detaljerne...
DirectX 9.0a, 9.0b, 9.0c ? De virker forskelligt, så det
er ikke irrelevant. Hvilken type af ram, etc...

Der er imidlertid ingen garanti for at disse data fører
til en større indsigt i problemets natur, når det er et
så "ikke-generelt" problem. Er der slet ikke andre
programmer der har brokket sig?

Det lyder nu mest som et grafikkort-driver-problem, så
du kan da prøve følgende:

Find ud af hvilket grafikkort du har, og hvilken driver
der findes til det (nyeste af slagsen). Hent den ned.

Brug drivercleaner til at fjerne enhver rest af gamle
grafikkort-drivere:
http://www.drivercleaner.net/

Installer den seneste driver.

Evt.: Afinstallér og geninstallér programmet.

Fra : Gunnar

Dato : 20-03-05 18:45

:

> [...]
> http://www.drivercleaner.net/
>
> Installer den seneste driver.
>
> Evt.: Afinstallér og geninstallér programmet.

Hej. det tror jeg var de vise sten som jeg manglede tak for det nu kører det
Gunnar