Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Slemme sider!
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 15-03-05 22:16

Jeg har en ven, som har blokeret de slemme sider i IE.
Nu kan hun ikke huske kodeordet.

Kan det løses?

Tak, Peder

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-05 23:06

Peder Hanghøj skrev:

>Jeg har en ven, som har blokeret de slemme sider i IE.
>Nu kan hun ikke huske kodeordet.

Det er vel klassifikationsfilteret, der er brugt.
..
Start => kør => regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\
Ratings
Slet denne.
Genstart.
Når den så beder om password, så trykker du bare enter.
--
Knud

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 16-03-05 07:16