gratis supermario klon - hvor ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 14-03-05 22:00

Hej,

jeg kunne godt bruge en gratis supermario klon til kæresten, så jeg kan få
fred til at spille WoW :P
er der et sted jeg kan hente noget ? har selv noget på min SuSE boks/server,
men tror hun vil sætte pris på at
få lov til at køre windows på hendes egen maskine...

en oswald klon ville også være værdsat (det der tvspil man kunne ringe ind
til for en krig siden)...

på forhånd tak
mvh.Simon

Fra : Kasper Aae

Dato : 14-03-05 23:33

On Mon, 14 Mar 2005 22:00:23 +0100, "Simon [2700]" <devnull@linux.org>
wrote:

> [...]
>få lov til at køre windows på hendes egen maskine...
>
>en oswald klon ville også være værdsat (det der tvspil man kunne ringe ind

Hvad med en Super Nintendo emulator?

http://www.snes9x.com/

Spillene må du selv finde, men prøv at søge på "snes roms" på Google.

--
Kasper Aae

Fra : Morten

Dato : 15-03-05 13:27

> en oswald klon ville også være værdsat (det der tvspil man kunne ringe ind
> til for en krig siden)...

www.gamebase64.com

Søg efter "Super Oswald". Af emulator vil jeg anbefale VICE (og husk at sige
'save setting on exit' til, ellers skal "joystikket" sættes op hver gang
emulatoren startes).
Sæt lydemuleringen til "6581", ellers hører man ikke stemmerne (reSID 8580)
eller kun lavt (FastSID 8580).

Mvh
Morten

Fra : Simon [2700]