PGO T-rex viden
Fra : stig hedegaard

Dato : 14-03-05 10:28

Hej er her ikke nogle kloge hoveder der har erfaring med ovennævnte
knallert, mit problem med den er at jeg har pillet den originale
udstødning af, og sat en anden på en gold traffic, men efter jeg har
sat den på er der intet træk i den, jeg ved ik men der er en der har
fortalt mig herinde fra at der er en katalysator på udstødningen, og
jeg har kun pillet det af den, som sidder på selve udstødningen, så
jeg kan ikke se hvordan resten af katalysatoren, kan have nogen
indvirkning på trækket. Det skal lige siges jeg satte en speed control
på samtidig, med de gule ruller der fulgte med selve udstødningen. Nu
kommer jeg så til selve spørgsmålet, hva fan ska jeg gøre nu, for jeg
har mest af alt lyst til at smide den originale udstødning på igen, og
være sur og tvær over at den kører ad H til, også selv om ringen er
taget ud. Håber der er nogen der ved noget, på forhånd tak .

Fra : K

Dato : 14-03-05 16:23

du skal have lukket dit katalysatorsystem af, pil det evt. helt af og luk
hullet nede ved krumtap.

er det 14 mm karburator ? så smid evt en lidt større dyse i

jeg vil gætte på ruller omkring 5 - 6 gr. og så skal det virke

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 15-03-05 16:03

"K" <kramme@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> du skal have lukket dit katalysatorsystem af, pil det evt. helt af og luk
> hullet nede ved krumtap.

er det noget du har billeder af var ikke klar over der var kat på en t-rex
--
Hilsen Gilbert