Gilera: oplysniner efterlyses
Fra : morten c j

Dato : 13-03-05 22:38

Jeg har købt en ældre knallert og det eneste mærke der er på den er på
sidedækslerne hvor der bare står 50ccm og bag på sædet hvor der står
"gilera" med sprittus. Der er både stel-nr og motor-nr

Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kender denne type
knallert og evt har nogle tegninger over motoren mere bestemt koblingen
da den er def.

Ifølge sælgeren er der en knalllert af samme type med i filmen "mig og
charly" fra 1978 men jeg har ikke kunnet finde den nogen steder uden at
skulle købe den til 100kr + fragt

Håber der er nogen der ved noget om den.

Billede er lagt i dk.binar.motor
--
Morten Clemmensen (PostNr: 6660)
Ved direkte e-mail, skift geden ud med .dk

Fra : morten c j

Dato : 14-03-05 07:05

Det skal lige siges at forgaflen er fra en yamaha 4-gear

Fra : Handest

Dato : 14-03-05 16:21

Kunne være sjovt at se billedet - lav lige et link

Så kigger vi på den!

Fra : morten c j

Dato : 14-03-05 20:24

Handest wrote:
Kunne være sjovt at se billedet - lav lige et link

Så kigger vi på den!

Der ligger et billede i dk.binar.motor

Fra : Contraventum Minquit

Dato : 14-03-05 22:21

Gileraen er ganske rigtig fra engang midt i 70erne. Man skulle passe på
det
udstødningsrør, især om sommeren, når man havde shorts på. Jeg kan ikke
huske modellens navn, men en del af dem kom til landet som godkendt
"ulovlige" så de kunne køre 50 - 60 uden at man skulle gøre noget ved dem.
Jeg tror du har gjort en udmærket handel!

CM

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Preben Christensen

Dato : 16-03-05 23:39
Fra : Contraventum Minquit

Dato : 17-03-05 17:55

Yep - den kørte hammergodt med lidt konstruktive ændringer - eller den
lovligt "ulovlige". Men stadigvæk - udstødningen var VARM at komme for tæt
på...

CM

"Preben Christensen" <dunder@pc.dk> skrev i en meddelelse

http://www.usenet-replayer.com/cgi/content/framebanner_3?http://www.usenet
-replayer.com/0/0/7/8/1110828700.7.jpeg

Fra : morten c j

Dato : 18-03-05 12:33

Preben Christensen wrote:
> http://www.usenet-replayer.com/cgi/content/framebanner_3?http://www.usenet-replayer.com/0/0/7/8/1110828700.7.jpeg
> er det denne model?

Jeps det er den. Jeg søger lidt oplysninger om hvad den hedder udover
Gilera og om man evt kan købe lidt reservedele til den.

MvH Morten

Fra : Handest

Dato : 22-03-05 15:48

http://www.vintagecollectibles.co.uk/images/gil_50_80.jpg

http://www.vintagecollectibles.co.uk/images/gil_50_81.jpg

http://www.vintagecollectibles.co.uk/books.htm

Prøv på biblioteket.

Fra : morten c j

Dato : 26-03-05 21:38

Så er mysteriet løst det er en "Gilera trail R.S."