OT? Kilde kan ikke vises
Fra : Søren

Dato : 13-03-05 18:11

Yes, de fleste vil nok sige forkert gruppe, men jeg tror måske jeg har en
hacker på besøg!?

Ok, XP, SP2 - DK, Køre AVG free 7.0.308, ZoneAlarm Pro 5.5.062 samt
SpySweeper 3.5 - ingen af disse har fundet noget, men min mus har det med at
køre af sig selv, og den er ikke trådløs. Enkelte webside kan jeg ikke se
med IE 6.0 - jeg får bare "Siden kan ikke vises" - hvor imod hvis jeg
benytter mig af Mozilla Firefox kan jeg fint se siden. I IE kan jeg heller
ikke benytte mig af funktionen "Vis kilde" - (altså se HTML-koden)
funktionen er der, men når den vælges sker der intet. Jeg har bla. også
prøvet "Nulstil webindstillinger..." og så får jeg en box som siger
"Webindstillingerne kan ikke nulstilles.".
Derudover har jeg prøvet at fjerne og tilføje IE (uden held), samt at køre
en sfc /scannow.
Kaspersky og Hijack This kunne heller ikke finde noget, så nu ville jeg
gerne bede om nogle andre gode forslag!

Søren Møller

Fra : John

Dato : 13-03-05 20:44

"Søren" skrev i en meddelelse

> jeg tror måske jeg har en hacker på besøg!?

Træls...:(

> Kaspersky og Hijack This kunne heller ikke finde noget, så nu ville jeg
> gerne bede om nogle andre gode forslag!

Forståeligt...lyder som noget sejlivet.. Du har jo allerede prøvet flere
ting, så jeg har desværre kun et par yderligere bud:

Prøv evt en system gendannelse til en tidligere dato, hvor fejlen ikke
optrådte.

Tip fra Grisoft: http://forum.grisoft.cz/freeforum/read.php?4,6421,backpage=
(OBS: Du skal ha' lighedstegnet med!)

Prøv evt at køre AVG-scanning i fejlsikker tilstand (tryk F8 under start)

IEFix: http://majorgeeks.com/download4467.html

Forebyggelse: http://majorgeeks.com/download.php?det=4458

God jagt! Mvh John

Fra : Søren

Dato : 14-03-05 08:16

Tak for det - IE fix ser ud til at rette det.

PS: Jeg har slået system gendannelse fra, idet at der kan ligge en virus /
andet skrammel i den - og man ved derfor aldrig hvornår den er kommet ind.

Søren Møller

Fra : John

Dato : 14-03-05 12:56

"Søren" skrev i en meddelelse

> Tak for det - IE fix ser ud til at rette det.

Velbekomme!

> PS: Jeg har slået system gendannelse fra, idet at der kan ligge en virus /
> andet skrammel i den

Korrekt... men husk evt at slå system gendannelse til igen..:)

Mvh John