AAA
Fra : Tom Mathiesen

Dato : 13-03-05 13:21

Hvad siger det om et firma når det har fået tildelt, AAA i 2003 og 2004?
det er firmaet LR International, som jeg er blevet forhandler ved.

Hvad er i øvrigt jeres mening om Network marketing / MLM ?

MVH
Tom

Fra : Holst

Dato : 13-03-05 13:29

Tom Mathiesen wrote:

> Hvad siger det om et firma når det har fået tildelt, AAA i 2003 og 2004?
> det er firmaet LR International, som jeg er blevet forhandler ved.
>
> Hvad er i øvrigt jeres mening om Network marketing / MLM ?

Ja, at dit indlæg hører hjemme i dk.erhverv.direkte-salg (eller lignende
navn, slå det efter på http://www.usenet.dk).

Fra : alexbo

Dato : 13-03-05 14:02

"Tom Mathiesen" skrev
> Hvad siger det om et firma når det har fået tildelt, AAA i 2003 og 2004?
Ingenting.

> det er firmaet LR International, som jeg er blevet forhandler ved.
Nogen har taget røven på dig.

> Hvad er i øvrigt jeres mening om Network marketing / MLM ?
Svindel.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-03-05 14:07

Den 13-03-05 13.20 skrev Tom Mathiesen følgende:
> Hvad siger det om et firma når det har fået tildelt, AAA i 2003 og 2004?

Det kommer velsagtens an på, hvem der tildeler AAA og ud fra hvilke
kriterier.

> Hvad er i øvrigt jeres mening om Network marketing / MLM ?

Dyrere varer, dårligere kvalitet, salgspres på familie og venner...

Det gælder selvfølgelig ikke i alle tilfælde, men dog i langt de fleste.
Læs evt. Forbrugerstyrelsens artikel om MLM på:
http://www.forbrug.dk/presse/arkiver/nyhedsbrev/2004-04-01/ml-marketing/

Klik også på linket nederst på siden til Forbrugerombudsmandens
tjekliste til MLM-salg.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : Tom Mathiesen

Dato : 13-03-05 18:46

> Det kommer velsagtens an på, hvem der tildeler AAA og ud fra hvilke
> kriterier.

På deres diplom står der
"Dette selskab er et af de 5993 selskaber i Danmark, der i år tildeles AAA
2004for den højeste kreditrating i D&B´s ratingmodel.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 19:07

> På deres diplom står der
> "Dette selskab er et af de 5993 selskaber i Danmark, der i år tildeles AAA
> 2004for den højeste kreditrating i D&B´s ratingmodel.

Kig engang på
http://dbdenmark.dnb.com/Danish/default.htm?Loc=/Danish/Database/rating.htm

/karsten

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-03-05 21:47

Tom Mathiesen wrote:

> Hvad siger det om et firma når det har fået tildelt, AAA i 2003 og 2004?
> det er firmaet LR International, som jeg er blevet forhandler ved.

Det var da synd for dig.

> Hvad er i øvrigt jeres mening om Network marketing / MLM ?

Ikke værd at bruge tid på. Det stinker faktisk.

> MVH
> Tom

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Lasse Madsen

Dato : 14-03-05 02:20

Hej

> Hvad er i øvrigt jeres mening om Network marketing / MLM ?

Svindel for svage sjæle ...

/madsen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-03-05 18:17

In news:42343007$0$48719$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Tom Mathiesen <coijn@mail.dk> wrote:

> Hvad er i øvrigt jeres mening om Network marketing / MLM ?

At det er en lovlig form for pyramidespil :-/

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg