World of warcraft hakker
Fra : Allan

Dato : 13-03-05 10:49

spiller på en p4 2.5 ghz
gforce4 med 64 mb (med nyeste nvidia driver)
bredbånd 512/256
256 ram (tror det er der problemet er, har dog svært ved at se at ram er lig
med grafik problermer)

skal jeg "bare" købe mere ram ???

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-03-05 11:19

"Allan" <Allan.korsgaardMINUS_DETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bredbånd 512/256
> 256 ram (tror det er der problemet er, har dog svært ved at se at ram er

Ikke bare det, men også et lidt nyere grafikkort..
Du skal nok op og se på Radeon 9600 (pro/xt) og op, eller hvis du er "Nvidia
guy" så FX5700 (xt) og op.
Dertil skal der også smides noget mere RAM i systemet.

Der er sikkert andre der vil komme med hele andre anbefalinger, men jeg
synes bare at de ting jeg har nævnt er minimum (ikke fremtidssikret i lang
tid).

Mvh
Benjamin

Fra : Mathias Christensen

Dato : 13-03-05 12:03

> [...]
> bredbånd 512/256
> 256 ram (tror det er der problemet er, har dog svært ved at se at ram er

Da jeg spillede betaen opgraderede jeg fra 512Mb ram til 1GB og her kunne
jeg mærke forskel. Det fjernede den smule "hakken" jeg havde.

--
Venlig hilsen
Mathias Christensen

Fra : Jimmy

Dato : 13-03-05 13:42

Allan wrote:
> [...]
> bredbånd 512/256
> 256 ram (tror det er der problemet er, har dog svært ved at se at ram er lig

Køb et bedre grafikkort og mere ram.

Fra : bb

Dato : 13-03-05 13:57

>Køb et bedre grafikkort og mere ram.

hvis du skal vælge så køb mere RAM og skru lidt ned for
grafikdetaljerne, spillet er ikke ret krævende andet end med RAM

Fra : Jimmy

Dato : 13-03-05 14:16

> hvis du skal vælge så køb mere RAM og skru lidt ned for
> grafikdetaljerne, spillet er ikke ret krævende andet end med RAM

Ved store raids kan der snildt være 100-200 personer + pets som skal
renders, det bliver det rene slideshow med et lowend kort ligegyldigt
hvad settings han bruger.

Fra : Ding-Dong

Dato : 13-03-05 18:00

Allan skrev i en meddelelse
> skal jeg "bare" købe mere ram ???

Ja du skal have flere ram. Jeg kører med 1024 dual ram.....og noge gange så
hakker det også lidt og det er uanset indstillinger på GFX kortet.
M.h.t. GFX-kort så bør du også kraftigt overveje at udskifte det til et med
lidt mere kraft i.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Thebutcher - Skullchrusher