Det mest lydløse kabinet
Fra : Frederik Andersen

Dato : 25-05-01 21:49

Hej
er der nogen som har nogle erfaringer med lydsvage kabinetter eller hvordan
man kan lave et lydsvag,!

Frederik
fandersen@stofanet.dk

Fra : Brian Juul Nielsen

Dato : 25-05-01 22:52

"Frederik Andersen" <FAndersen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
> er der nogen som har nogle erfaringer med lydsvage kabinetter eller
hvordan
> man kan lave et lydsvag,!

Lad være med trykke på Power knappen, så er den hele tiden støjsvag..
))) (Så, nu får jeg sikkert tæsk, fordi jeg ikke svarede seriøzt.. Av
av av av..)

Anywayz, det kommer vel helt og holdent an på PSU'en.. Noise Control har
lavet en del PSU'er, og de skulle være ekstremt støjsvage.. Se lidt på dem
her..

http://asp.webconsult.dk/varer.asp?c=nc&s=1&sc=4

Men hvilket kabinet der har den mest støjsvage PSU, ved jeg ikke lige..

-Brian

Fra : Santa Xcaze

Dato : 26-05-01 01:55

Nah det var faktisk meget grinern :)
Men check www.studiedata.dk
de har støjsvage kabinetter (= støjsvage psu)

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 26-05-01 12:20

> [...]
> Hej
> er der nogen som har nogle erfaringer med lydsvage kabinetter eller

Her er et eksempel på et lyddæmpet kabinet.
http://hjem.get2net.dk/Quake2/LowNoise/

Hvis du har nogle 5 1/4" pladser fri kan du sagtens hænge en 3 1/2" harddisk
op der.
Køb 10m elastik i en stof- sy-forretning (ca 15,- kr.)
Træk det frem og tilbage mellem skruehullerne i 5 1/4" pladsen.
Stop harddisken der ind i mellem og slip for evt. resonans.

Prøv og kik nogle af den andre indlæg her i gruppen igennem. Der er
efterhånden en del efterspørgsel på støjdæmpning af computere.

- Lars

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-05-01 20:51

Yehaaaaa,

Jeg er bare vild med din udstødning.

Gotta have me some that :)

Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-05-01 20:53

BTW:

Hvor meget gav din dæmpning??

Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 26-05-01 21:19

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> wrote in message
> BTW:
>
> Hvor meget gav din dæmpning??

Det er desværre ikke mit udstyr der er på den side, men jeg overvejer da
krafigt at prøve det. Mit A-open HX45 larmer nemlig lidt for meget...

- Lars