Våddraggt i Netto
Fra : Jens Maigaard

Dato : 12-03-05 13:24

Hej,

Netto sælger i næste uge 4 mm våddragter til 299.. det er jo rørende
billigt, men er de så ringe at det alligevel ikke er det værd?

Tanken er bare at bruge den som på dykkerferier i stedet for at leje, så den
vil nok højst blive brugt en uge om året. Altså gør det ikke så meget hvis
den ikke er lavet til at holde i 100 år.

MVH

Jens Maigaard

Fra : Shsj

Dato : 12-03-05 13:58

"Jens Maigaard" <jensmDET_HER_SKAL_VAEK@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Netto sælger i næste uge 4 mm våddragter til 299.. det er jo rørende
> billigt, men er de så ringe at det alligevel ikke er det værd?

De solgte den også sidste forår, da købte jeg én og snorklede glad og
tilfreds rundt med den hele sommeren samt noget af efteråret - og den fejler
endnu intet.
- Men hvad med den lygte Netto har tilsalg kan den mon bruges til
nat-dyk/snorkl?
Mvh.
Shsj.

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-03-05 15:44

"Shsj" <Silver7913@abisted.dk> skrev i en meddelelse
> - Men hvad med den lygte Netto har tilsalg kan den mon bruges til
> nat-dyk/snorkl?

Netto har tidligere solgt en vandtæt lygte men det var vist ikke mange meter
den var vandtæt til. Det stod på specifikationerne på lygten så det står nok
også på denne lygte til 79 Kr ( uden 8 C batterier ). I øvrigt kan alle dem
der føler sig snydt af vragplyndrerne i næste uge købe deres egen
skibsklokke i enten antikt eller blankt messing look til 99 Kr

Allan Hansen

Fra : Henning

Dato : 12-03-05 20:47

On Sat, 12 Mar 2005 13:23:48 +0100, "Jens Maigaard"
<jensmDET_HER_SKAL_VAEK@privat.dk> wrote:

>Hej,
>
>Netto sælger i næste uge 4 mm våddragter til 299.. det er jo rørende
>billigt, men er de så ringe at det alligevel ikke er det værd?

Købte den allerede i dag (Nørreport, Kbh) - den virker tilsyneladende
OK. Skal blot bruges til varmtvandsdyk og måske vandski.
Jeg kiggede også på lygten, den angives at være tæt til 25 meter. Den
bruger alm. glødepære, virkede rimelig robust.
Da jeg forlod Netto ved 15-tiden i dag var der ikke mange dragter
tilbage, folk stod nærmest oven i hinanden for at komem til!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 14-03-05 13:25

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da jeg forlod Netto ved 15-tiden i dag var der ikke mange dragter
> tilbage, folk stod nærmest oven i hinanden for at komem til!

Pæren er nu en halogen med xenon ( HLX ) på 13,8 W.

Allan Hansen