Hvordan laver man en gost cd af ens comput~
Fra : Djolde

Dato : 12-03-05 11:12

Mojn !!!

Jeg vil gerne kunne lave en cd eller dvd skive hvor alle programmer og
opsætninger bliver gemt på. så vis computeretn skulle gå ned så stak
man denne cd/dvd i og kort efter så køre den igen.

Men hvordan gør man det.???

Er der noget som nero kan ???

eller kræver det en helt anden program

Hilsen Djolde

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-03-05 12:40

Den 12-03-05 11.12 skrev Djolde følgende:

> Jeg vil gerne kunne lave en cd eller dvd skive hvor alle programmer og
> opsætninger bliver gemt på. så vis computeretn skulle gå ned så stak
> man denne cd/dvd i og kort efter så køre den igen.

Du skal have fat i et program som Norton Ghost:
http://www.symantec.com/region/dk/product/ng_index.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen