Skjule netværksindstillinger
Fra : Peter Thomsen

Dato : 11-03-05 13:02

Jeg har fået et problem med at ikonerne i netværksindstillinger skjules.

Er der nogen der kender til en måde at skjule eller hente de skjulte frem igen.
Eks. en registry indstilling eller et værktøj, der kan gå uden om?

mvh
Peter Thomsen

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 11-03-05 13:15

Peter Thomsen wrote:
> Jeg har fået et problem med at ikonerne i netværksindstillinger skjules.

Hvilke ikoner og til hvilke netværksindstillinger?

> Er der nogen der kender til en måde at skjule eller hente de skjulte frem igen.
> Eks. en registry indstilling eller et værktøj, der kan gå uden om?

Hvordan kan det være relateret til denne gruppe?

Er noget noget Windows-relateret så prøv hellere i dk.edb.system.ms-windows.

--
Thomas Damgaard Nielsen - http://thomasdamgaard.dk
"Det er i hvert fald i størrelsesordenen 1000 eller flere om året der

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 11-03-05 21:57

de forsvinder , hvis en bestemt service dør.

Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men check dine services, og se om ikke
nogen af dem der står til automatisk er stoppet.

- man kunne godt forestille sig en virus der lukker for det.

/Morten