Gendannelse
Fra : Jonas Kofod

Dato : 11-03-05 10:31

Jeg har for nogle måneder siden skiftet fra outlook express til office
outlook fra 2003 office pakken.

Nu opstår mit problem så i dag hvor office outlook starter op og opfører sig
fuldstændig som var det den første gang den blev startet op - og den er jo
selvfølgelig ganske servil til at påtage sig at importere mine gamle mails
fra alverdens klienter som jeg kan vælge - heriblandt fra express, som jeg
gjorde første gang.
Men der er ikke nogen valgmulighed for "Importer fra - Jeg har fucked up og
"genstartet" mig selv så nu har du et hul på over 6 måneder i dine mails".
Kort sagt hvordan får jeg den "nye" office outlook til at medtage al
aktivitet fra den "gamle" office outlook.

Er microsoft programmer virkeligt så ustabile og dårlige til at håndtere
situationer hvor tingene går galt. Det virker meget ensrettet på at vores
programmer laver ikke noget galt og hjælp funktionen er derfor bare en
opremsning af hvor fantastisk vores program er.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-03-05 10:51

"Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer laver ikke noget galt og hjælp funktionen er derfor bare en
> opremsning af hvor fantastisk vores program er.

Hvis Outlook er reinstalleret - eller tror den er - er der nok ikke så meget
andet at gøre end at indlæse en eventel back-up af dine mails. Men prøv at
søge på filer af typen .pst. Er der andre end den Outlook aktuelt bruger,
kunen du være heldig at dine gamle mails ligger der.

Jan

Fra : Jonas Kofod

Dato : 11-03-05 11:18

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:42316998$0$307$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> søge på filer af typen .pst. Er der andre end den Outlook aktuelt bruger,
> kunen du være heldig at dine gamle mails ligger der.

Tak - som sagt kan den kun finde ud af at importere noget fra tidligere
Outlook express og ikke den "gamle" office outlook.
Men jeg vil forsøge at søge manuelt på .pst nu - og håbe det ikke er alt for
lang tid siden at jeg har arkiveret - eller at den "nye" office outlook har
overskrevet dem.
Ellers er det nok et godt tidspunkt at skrotte MS på dette punkt osse.