Castrol TTS To-Taksolie?
Fra : Ulf

Dato : 10-03-05 22:41

Nogen som har gode erfaringer med den?
Og er det ikke rimlig billigt, at købe 3 liter, for 200 kr?

Hilsen Ulf

Fra : Henning Lund

Dato : 11-03-05 16:52

Ulf skrev:

> Nogen som har gode erfaringer med den?
> Og er det ikke rimlig billigt, at købe 3 liter, for 200 kr?

Joe det er faktisk under den normale indkøbspris inkl. moms, vi bruger
olien på vore 4 scootere og har brugt den til crossmaskiner i flere år,
det er en af de bedre olier på markedet.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Ulf

Dato : 13-03-05 09:40

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in message news:<4231beef$0$231$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Joe det er faktisk under den normale indkøbspris inkl. moms, vi bruger
> olien på vore 4 scootere og har brugt den til crossmaskiner i flere år,
> det er en af de bedre olier på markedet.

Ja ok..

Skulle bare liger høre, oser den meget?

Fra : Henning Lund

Dato : 13-03-05 09:58

Ulf skrev:

> Skulle bare liger høre, oser den meget?

Overhovedet ikke, den har en sær lugt men ud over det så er den rigtig
god.

Fra : RpR

Dato : 13-03-05 11:33

> Overhovedet ikke, den har en sær lugt men ud over det så er den rigtig
> god.

Tror ikke den slår IP GPX Pro-2, den lugter nemlig af grill kylling

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Ulf

Dato : 14-03-05 08:00

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message news:<423416e5$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Tror ikke den slår IP GPX Pro-2, den lugter nemlig af grill kylling

Man kunne også få noget hos C-reinhart engang.. 2TT olie, som lugtede
af jordbær..
Den købte jeg for sjov til min gamel Velosolex, og prøve lige at køre
en tank fuld med den..

Kørte faktisk rimlig godt.. Men føj ( puha - ad ) en lugt!

Lugter som jordbær.. Men bare i en meget " kraftig mængde "!

Fra : GK

Dato : 04-06-05 23:55

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> olien på vore 4 scootere og har brugt den til crossmaskiner i flere år,
> det er en af de bedre olier på markedet.

nu husker jeg jo også de gode gamle crossmaskiner med luftkøling vi kørte
alle med TTS olie ..ingen problemer
,,
Men og jeg husker også at alle maskiner fik problemer med cylinder og
stempler krumtappe da de blev vandkølede ..de brændte sammen ..satte sig ..
o.v.s og det var på grund af at TTS olien ..den var simpelhen ikke god nok
til de vandkølede maskiner ..og da vi gik fra TTS og over på DENICOL
forsvandt problemerne også med sammenbrændte motore
/stempler/krumtappe --jeg vil ikke anbefale den til højt yedene motore som
scooter og cross maskiner .. brug scooter olie til scooter den er jo lavet
til formålet .. og til luftkølede to-takts knallerter og små motorcykler er
TTS olien super duper

Mvh GK