Skabelon med menuer
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-03-05 23:39

Kender nogen en god hjemmeside hvor man kan finde pæne og funktionelle
skabeloner til dannelse af hjemmesider i html med menusystemer? Jeg er ikke
ude efter for megel gejl, men blot et godt layout. Jeg er ikke den store
html ekspert og kunne derfor godt tænke mig noget godt at lære af - og gerne
på dansk.

Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-03-05 23:55

Lars Thomsen Nielsen skrev:

> Kender nogen en god hjemmeside hvor man kan finde pæne og
> funktionelle skabeloner til dannelse af hjemmesider i html med
> menusystemer?

Hvis det bare drejer sig om at lave en pæn og funktionel menu, kan
jeg varmt anbefale Martin Hintzmanns mhaList:
<http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-03-05 02:34

Lars Thomsen Nielsen <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev:

> Kender nogen en god hjemmeside hvor man kan finde pæne
> og funktionelle skabeloner til dannelse af hjemmesider i html
> med menusystemer?

Ja, du er nødt til at lære noget om koder først. Start på
http://hjemmesideskolen.dk, http://html.dk, http://html-faq.dk og
http://9am.dk - det skulle kunne bringe dig videre i den proces
det er at lave hjemmesider

> Jeg er ikke ude efter for megel gejl

Du bestemmer selv hvor meget - det er dig der skriver koden

> Jeg er ikke den store html ekspert

Det bliver du når du har været ovenstående sider igennem - og
har læst denne gruppe gennem et stykke tid, så fat mod!

Du er naturligvis velkommen til at stille spørgsmål når noget
driller. Læg dine forsøg på en testside og giv et link til denne, så
er det meget nemmere at hjælpe dig.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 14-03-05 11:17

> Ja, du er nødt til at lære noget om koder først. Start på
> [...]

Tak for svarene. Jeg er stadig nybegynder, men har været gennem
et af de beskrevne tutorials, så jeg ledte primært efter en
skabelon, som jeg kunne bruge som udgangspunkt. Jeg kom så på at
"se koden" på en efter min mening pæn hjemmeside og så rette den
til så den passede mine behov.

Lars