Er dette værd at købe?
Fra : Kunkufu

Dato : 25-05-01 19:29

Hej alle!

Jeg står og overvejer kraftigt at skifte mit gamle system ud med
nedenstående. Det hele er baseret på hvad andre mener skulle være det
bedste, men hvad mener I? Passer det sammen? Det skal siges at hele
herligheden koster omkring 19.500, men det kan vel heller ikke gøres meget
billigere? (Hvis det altså skal være de ting der er heri...)

Socket A, A7M266, ATX (266FSB) (DDR Ram)
(ASUS, Bundkort )
Athlon Thunderbird 1,33 GHz, 266 MHz Bus
(AMD, Processor ) -
Cordless Desktop
(LOGITECH, Tastatur )
Plextor PX-W1610TA bulk ´Burn-proof technology´
(PLEXTOR, CD-Recordere )
AGP-V8200 Deluxe,TV-out/in &p
(ASUS, Grafikkort )
IBM, Deskstar 60GXP, 40GB, IDE100
(IBM, Harddiske )
Asus DVD Drev 12X DVD 40X CDROM
(ASUS, DVD-Drev )
19´, SyncMaster 900SL Plus TC099
(SAMSUNG, Monitor )
SB LIVE! Player 5.1 PCI, Bulk
(CREATIVE LABS, Lydkort )
DDR, PC266 DDR 133Mhz, 256MB
(APACER, Ram )
ATHLON COOLER, 1,3 GHz AND UP
(AMD, Processor-dele )
HQ08-Blå, Full-tower, ATX, incl. 300W PSU
(AOPEN, Kabinetter )

På forhånd tak for jeres meninger,
Martin

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 26-05-01 03:04

> På forhånd tak for jeres meninger,

valgte lige at quote lidt forkert
hvad skal du give samlet for alt det?
og hvis jeg var dig ville jeg holde mig væk fra alt trådløst..

/Silver

Fra : Jacob Holm

Dato : 26-05-01 03:29

> hvad skal du give samlet for alt det?

Han skal give ca. 19.500 som han skriver.

Mvh. Jacob

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 26-05-01 13:38

> Han skal give ca. 19.500 som han skriver.

lol jeg er blind :]
/Silver

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 26-05-01 10:15

"Kunkufu" <milfy@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> billigere? (Hvis det altså skal være de ting der er heri...)
>
> Athlon Thunderbird 1,33 GHz, 266 MHz Bus

Jeg ville nøjes med en 1GHz og så få fat i en axia-model. De kan uden
problemer køre 1.33GHz hvis man ændrer multiplieren. Evt. skal man lave
"blyantstricket" først. Langt de fleste kan også skubbes op på en 1.4 - 1.5
GHz.

> Asus DVD Drev 12X DVD 40X CDROM
> (ASUS, DVD-Drev )

Jeg ville selv vælge et Toshiba DVD-drev. De kører simpelthen rigtig godt.
Jeg kender ikke Asus' DVD-drev, men det 52X CDROM-drev jeg havde solgte jeg
hurtigt igen. Det var ikke lige min smag.
Du kan få et 16X Toshiba til knap 100,- mindre end et Asus 12X.

> ATHLON COOLER, 1,3 GHz AND UP
> (AMD, Processor-dele )

Hvad er det for en køler? Kig evt. på denne Taisol fra Studiedata:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=122&page=1

--
Jimmy Nielsen