S: Peugeot speedfight 2
Fra : fam. fischer

Dato : 08-03-05 16:27

Peugeot speedfight 2, '01, km 4.700, rød/grå, -kører/starter perf. Startsp.
styrthj.-orgi top box. Så pæn som ny, har stået i varm/tør garage. aldrig
skader. Pris ide inkl. Nr. plade, kr. 9.995

foto kan emailes

Fra : Mikkel Lund

Dato : 08-03-05 19:58

"fam. fischer" <lm-fischer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> styrthj.-orgi top box. Så pæn som ny, har stået i varm/tør garage. aldrig
> skader. Pris ide inkl. Nr. plade, kr. 9.995

Har lige et par spørgsmål:

Har du set andre det sælger ting i denne gruppe?

Hedder denne gruppe noget med marked?

Hvad tror du dk.marked.privat.knallert er til?
Nå nej det behøves jeg jo ikke at spørge om, da du allerede har brug den
gruppe korrekt.

Prøv lige at opføre dig ordentligt, og læs www.usenet.dk

Hilsen Mikkel

Fra : Henning Lund

Dato : 08-03-05 21:14

Mikkel Lund skrev:

> Prøv lige at opføre dig ordentligt, og læs www.usenet.dk

Rolig nu, det kan jo være en fejl.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Hekto

Dato : 08-03-05 21:13

In article <422df5a0$0$29281$14726298@news.sunsite.dk>,
mmlu03FJERN@control.auc.dk says...

> [...]
>
> Hvad tror du dk.marked.privat.knallert er til?
> Nå nej det behøves jeg jo ikke at spørge om, da du allerede har brug den

Har du lige set andre svare sådan?
Hedder denne gruppe noget med personligefonærmelser.dk ???
Hvad tror du man bruger almindelig dannelse og opdragelse til?

- egotripper!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Myt

Dato : 09-03-05 00:55

[...]

Så så, ikke bruge sådanne fine ord, der er nogle der nok ikke forstår dem

Myt

Fra : Deaster

Dato : 09-03-05 09:31

Mikkel Lund wrote:
> "fam. fischer" <lm-fischer@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige et par spørgsmål:
>
> Har du set andre det sælger ting i denne gruppe?

Ja masser.

> Hedder denne gruppe noget med marked?

Jep.

> Hvad tror du dk.marked.privat.knallert er til?

Der er den også til salg.

> Nå nej det behøves jeg jo ikke at spørge om, da du allerede har brug
> den gruppe korrekt.

Ja nemli ja.

> Prøv lige at opføre dig ordentligt, og læs www.usenet.dk

Kan du så ikke gøre os andre den tjeneste at læse lidt på crossposting inden
du blamerer dig yderligere ?

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Allan Riise

Dato : 09-03-05 10:09

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Ja masser.

> Jep.

> Der er den også til salg.

> Ja nemli ja.

> Kan du så ikke gøre os andre den tjeneste at læse lidt på crossposting
> inden
> du blamerer dig yderligere ?

Du kunne jo spørge dig selv, hvad pokker den i det hele taget skal i d.f.k.

Uddrag ad fundats til dk.fritid.knallert

Ønskes ikke:
* Køb og salg henvises til dk.marked.* hierarkiet.

Uddrag af fundats til dk.marked.privat.knallert

4. Begrundelse:
Der er mange annoncer i gruppen dk.fritid.knallert og det er som bekendt
ikke tilladt.

FUT dk.admin.netikette

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 13-03-05 17:31

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

Og havde i ikke sagt noget, så havde vi intet opdaget....
Hvad mon så vi egentligt ville have foretrukket ??????

M.V.H.....Benny..
Der forresten er ligeglad med, hvor mange steder han vil sælge sin knallert.