Privateer Remake
Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 08-03-05 12:46

Hejsa

Faldt tilfældigt over dette her og fik helt tårer i øjnene. Nøj, hvor
det dog vækker kærlige minder.

http://priv.solsector.net/

Har ikke selv prøvet denne remake udgave endnu men at dømme udfra
screenshots er der vist dømt fed nostalgi for alle bytes

- Jesper

Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 08-03-05 12:55

Hej igen

Linket driller vist så for en sikekrheds skyld er her et alternativ.
Beklager ulejligheden!

http://dlx.gamespot.com/pc/privateer/moreinfo_6119864.html

- Jesper

Fra : Mads

Dato : 08-03-05 13:14

On Tue, 08 Mar 2005 12:55:20 +0100, Jesper Hauerslev Andersen
<jeha99@noemail.hum.aau.dk> wrote:

>Hej igen
>
>Linket driller vist så for en sikekrheds skyld er her et alternativ.
>Beklager ulejligheden!
>
>http://dlx.gamespot.com/pc/privateer/moreinfo_6119864.html

Fedest. Tusind tak. Det må straks afprøves.

mvh Mads

Fra : Peter T.

Dato : 08-03-05 14:26

Jesper Hauerslev Andersen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Faldt tilfældigt over dette her og fik helt tårer i øjnene. Nøj, hvor
> det dog vækker kærlige minder.
>
> http://priv.solsector.net/

Takker. Men ganske kort; er Privateer en elite-klon?

--
2 stk 19" monitor i moderigtig gul-beige farve sælges. De har en
liflig duft med et eksotisk skær af tobaksplantager på Cuba.

Fra : Iddqd

Dato : 09-03-05 15:29

Peter T. wrote:

> Takker. Men ganske kort; er Privateer en elite-klon?

Klon er nok så meget sagt, men det er ikke helt ved siden af.

Mvh

Bruno

Fra : moon

Dato : 09-03-05 04:24

Tilfældigvis sad jeg i går aftes og tænkte at jeg ville prøve at spille
2'ern igen (Privateer 2 The Darkning). Jeg har påtænkt at skifte styresystem
fra 98se til XP og er/var lidt bekymret for om det er muligt at spille denne
"Privateer 2 The Darkning" under XP. Jeg fandt dog en del sider der
omhandler problematikken så det ser ud som om at det kan lade sig gøre (har
nogen prøvet ???).

Links:
http://www.perli.net/projekte/privateer2win95/

Jeg har spillet en del spacesim (Wingcommander Prophecy - Freespace 1og2 -
Tachyon the Fringe - X Beyond the Frontier - Starlancer - Freelancer). Efter
MIN mening er der ingen af førnævnte spil der når "Privateer 2 The Darkning"
til sokkeholderne. Ikke engang Freelancer som var så opreklameret til næsten
at være en Privateer 3.

Vedrørende 1'ern "Privateer Righteous Fire" så har jeg ikke prøvet den da
jeg aldrig har kunnet skaffe den. Det hele gik i glemmebogen.........ind til
idag, takker !!.

Har forøvrigt ikke prøvet spillet "X2 the Treat"......nogen der har det og
er det noget værd ??.

Moon.