Session cookies?
Fra : Chaddy

Dato : 08-03-05 02:05

Hejsa

Jeg skulle ind på denne side: http://www.billigebordplader.dk/

Men jeg får denne fejl: Din browser understøtter ikke SessionCookies.

Hvordan er det lige jeg får det ordnet? Har været inde i indstillinger men
synes ikke jeg kan finde noget, måske har jeg bare ikke set mig godt om.

Jeg bruger IE 6,0

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 08-03-05 20:30

Chaddy skrev:

> [...]

> synes ikke jeg kan finde noget, måske har jeg bare ikke set mig godt om.

I IE klikker du på Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanebladet
"Beskyttelse af personlige oplysninger". Klik på knappen "Standard"
og du skulle kunne se siden, du ønsker.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Chaddy

Dato : 08-03-05 22:59

Svend Erik Bertelsen skrev:

> I IE klikker du på Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanebladet
> "Beskyttelse af personlige oplysninger". Klik på knappen "Standard"
> og du skulle kunne se siden, du ønsker.

Det hjalp desværre ikke.

Mvh Chad

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 09-03-05 00:07

"Chaddy" <sa_dk_thechad"FJERN"@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det hjalp desværre ikke.
>
> Mvh Chad

Åbn IE
Klik på "Funktioner"
Klik på "Internetindstillinger"
Klik på fanebladet "Beskyttelse af personlige oplysninger"
Klik på "Avanceret"
Marker "Tilsidesæt automatisk behandling af cookies"
Marker i venstre side "Accepter"
Marker i højre side "Bloker"
Marker nederst "Tillad altid cookies under session"

Det burde virke.

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/

Fra : Chaddy

Dato : 09-03-05 02:18

Hans-Jørgen Sindholt skrev:

> [...]
> Marker i venstre side "Accepter"
> Marker i højre side "Bloker"
> Marker nederst "Tillad altid cookies under session"

Det gør det
Tusind tak

Mvh Chad