ghost og booting med usb-drivere
Fra : Poul Abildgaard

Dato : 07-03-05 17:34

Hej

Jeg har lige investeret i Nortons Ghost 2003 og en netdisk af mæket Netdisk.
Den fungerer udmærket over nettet eller ved direkte tilslutning i en usb -
port. Nu er problemet, at jeg har lagt et image ud på netdisken. Den vil jeg
gerne have fat i, hvis min bærbare går ned. Der er intet a-drev på min
bærbare og når jeg booter med Ghost - cd'en nægter den at indlæse usb -
drivere.
Hvordan får jeg brændt en ghost -cd med alle relevante drivere på, så ghost
kan genkende og finde min eksterne harddisk,dre er tilsluttet via usb?
Ghosts hjælp giver så vidt jeg kan se ingen løsning.

tak for enhver hjælp.

vh Poul

Fra : F.Larsen

Dato : 07-03-05 23:04

"Poul Abildgaard" <poulabildgaard@hotmail.com> wrote in message

> tak for enhver hjælp.

Hvis det findes, findes det her:
http://www.bootdisk.com/

--
Flemming

Fra : Preetzmann

Dato : 08-03-05 13:32

> [...]
> ghost kan genkende og finde min eksterne harddisk,dre er tilsluttet via
> usb? Ghosts hjælp giver så vidt jeg kan se ingen løsning.

Hvis du har en ekstra maskine, og din bærbare har et pxe netkort, kunne
ghosting over netværk være en mulighed.

Mvh

Nicholas

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 14:36

On Mon, 7 Mar 2005 17:33:43 +0100, "Poul Abildgaard"
> [...]

>kan genkende og finde min eksterne harddisk,dre er tilsluttet via usb?
>Ghosts hjælp giver så vidt jeg kan se ingen løsning.

Hej Poul...

Man kan boot'e i DOS med en DOS -USB driver, så skal Ghost nok finde dit
drev/image...

Jeg faldt jeg over dette link for noget siden. Har ikke afprøvet, men
det er et forsøg værd:

http://www.theinquirer.net/?article=10215

Prøv det....prøv det...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)