XMLHTTP æder tegn
Fra : NAS

Dato : 07-03-05 09:17

Hej

Så er browser trolden på spil igen.

Jeg bruger XMLHTTP til at hive data ud fra en statiske side som indholder
æøå, men når jeg hiver data ud spiser trolden mine æøå + noget af andre
bogstaver ved siden af og erstater det med en "?" tegn. Er der nogen som har
stød på problem før????
Eller er jeg nødtil at sætte en bjerg ged, ude på engen for at nar trolden,
hvilket vil siger replace alle æøå med charcode?????

Hilsner

NAS

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-03-05 10:55

NAS skrev:

> [...]
> bogstaver ved siden af og erstater det med en "?" tegn. Er der nogen som har

Det lyder som et tegnsætsproblem. Er tegnsættet på begge sider (den du
inkluderer fra og den du viser teksten på) erklæret korrekt? Er det
samme tegnsæt?

(Giv gerne et link til de to sider)

Jeg ved ikke om det er muligt at erklære tegnsæt til XMLHTTP, men tjek
evt. dokumentationen.

> ???

De her blev til overs.

--