Sikker formmail
Fra : JSH [9800]

Dato : 06-03-05 12:33

Jeg har web-hotel hos B-one.net og det er såmænd godt nok. Hurtig svar tider
ved support.

Dog er deres formmail udfærdiget således at man i koden for formmailen skal
skrive mailadressen.
Den er således ikke længere sikker overfor de programmer der opsnapper
mail-adresser fra nettet, hvorefter man bliver "spammet".

Er der nogle der her en ide´ eller kender en måde hvorpå der kan laves en
sikker formmail, hvor mail-adressen ikke bliver synlig?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-03-05 17:19

JSH [9800] wrote:
> Jeg har web-hotel hos B-one.net og det er såmænd godt nok. Hurtig
> svar tider ved support.
>
> Dog er deres formmail udfærdiget således at man i koden for
> formmailen skal skrive mailadressen.

Uha, det er usundt. ;)

Men du kan prøve at læse denne side:

http://hjemmesideskolen.dk/html/links.asp#spam

Her kan du kode din egen email-adresse:

http://hjemmesideskolen.dk/services/adressekoder.asp

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov

Fra : JSH [9800]

Dato : 07-03-05 21:57

"Erik Ginnerskov"
skrev i en meddelelse > Uha, det er usundt. ;)

> Men du kan prøve at læse denne side:

> [...]

Tak
Jeg brugte denne løsning:
http://hjemmesideskolen.dk/services/adressekoder.asp