Erfaring med bleer man næsten ikke kan tis~
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 06-03-05 11:26

Hæi folkens

Så er den gal igen igen, hun tisser igennem.
Vi har prøvet dem fra Aldi, Friends, Mini Risk, Uniq, Libero og ingen af dem
er for små.

Hun tisser igennem på siden af dem, men hun ligger godt nok også på siden.
Meeeeen de skulle da gerne kunne holde.

Hvem ved hvilken ble der virkelig kan suge vædske og holde??

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Holst

Dato : 06-03-05 11:45

hamselv(DKMC) wrote:

> [...]
> Meeeeen de skulle da gerne kunne holde.
>
> Hvem ved hvilken ble der virkelig kan suge vædske og holde??

Ja, med det kan jeg ikke hjælpe. Hvis hun tisser meget, så når bleen
dens maksimale kapacitet, og så begynder du at risikere, at det løber
ud. Kan bleerne rumme mere, når uheldet sker? Sørger du for, at bleen
sider ordentligt? At benmanchetterne sidder tætsluttende ind til låret?

Fra : Iben

Dato : 06-03-05 12:00

"hamselv(DKMC)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Meeeeen de skulle da gerne kunne holde.
>
> Hvem ved hvilken ble der virkelig kan suge vædske og holde??

Har I også prøvet pampers ?

/Iben c",)

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 06-03-05 15:14

hamselv(DKMC) wrote:
> [...]
> Meeeeen de skulle da gerne kunne holde.
>
> Hvem ved hvilken ble der virkelig kan suge vædske og holde??

Det virker som om I ikke får sat bleen ordentlig på.
Hvis den ikke sidder helt tæt løber det jo ved siden af, måske skal i
give hende et par stramme bukser uden på bleen hvis den ikke sidder tæt

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : karsten & Pia

Dato : 07-03-05 06:38

> [...]
> Meeeeen de skulle da gerne kunne holde.
>
> Hvem ved hvilken ble der virkelig kan suge vædske og holde??

Hej Hamselv

Hvad med at prøve up&go (libero) hvis I ikke har prøvet det, de slutter mere
til rundt om benene end en alm. ble.
Ellers er der vel ikke andet tilbage end at prøve med stofbleer og
gummibukser.Her et link for info.:

http://www.sundhedsguiden.dk/article.aspx?categoryId=1901&article=862

MVH. Pia

Fra : SHM

Dato : 07-03-05 09:55

Det problem har vi også havt med alle tre børn, men det går over!
Ved os har det været i en periode på ca. 14 dage.
Hvor gammel er barnet? - er det ved at være tid til at skære net på
natspiseriet?

Fra : Tommy

Dato : 07-03-05 15:57

Baby Dry fra pampers!
--
Tommy

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-03-05 18:04

hamselv(DKMC) wrote:
> [...]
>
> Hun tisser igennem på siden af dem, men hun ligger godt nok også på
> siden. Meeeeen de skulle da gerne kunne holde.

jeg ville også mene at de fleste af de bleer du nævner burde være ok... kan
i købe dem for store?? så de simpelthen ikke slutter til?
er problemet KUN om natten?

en bodystocking der holder bleen på plads kunne måske hjælpe..... det
handler jo ikke kun om at bleen skulle kunne rumme den rette mængde, men
også om at den passer perfekt til kroppen, og at der ikke er vildt meget
luft mellem bleen og tissekonen.... hvis hun ligger meget på siden, og bleen
ikke slutter til tissekonen, så er det jo klart at det vil løbe nedad mod
hendes lår, og rende ud igennem kanten....

er hendes ble gennemblødt når det sker, eller er der rimelig med sugeevne
tilbage?? hvis den er rimelig tør, er det næsten 100% sikkert at det skyldes
at der er for meget luft i bleen.....

> Hvem ved hvilken ble der virkelig kan suge vædske og holde??

godt spørgsmål ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : ellisa

Dato : 08-03-05 20:06

> [...]
> Meeeeen de skulle da gerne kunne holde.
>
> Hvem ved hvilken ble der virkelig kan suge vædske og holde??

Jeg fik et genialt tip da vi havde samme problem. Du tager simpelthen et
bind. Allerhelst et af de tykke, men et almindeligt kan også bruges. Det
klæber du indvendigt i siden af bleen og vupti - så er der sugeevne i siden
også.

Det lyder åndssvagt - og ser ligesådan ud, men det virker altså. Godt nok er
der ikke så meget sugeevne i et bind som i bleen, men det tager altså det
værste.

Prøv det, prøv det.....

/ellisa

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 12-03-05 20:35

"ellisa" <virker@ikke> skrev i en meddelelse
> Prøv det, prøv det.....
> /ellisa

hehe det siger jeg da lige videre til madammen

Jeg ved ikke så meget om hvordan og hvorledes bleen sidder osv., det plejer
at være hende der tager sig af det sidste før den lille skal i seng.

Men nu skal hun fandme ha fundet uj a'et

hamselv herfra