Genopslag : efterlysning af PGO Scooter og~
Fra : K

Dato : 05-03-05 17:23

Efterlysning af Scooter

DUSØR PÅ 1000 KR UDLOVES TIL DEN DER KAN UDLEVERE
DEN / DEM DER HAR STJÅLET KØRETØJET !!!!!

Nogen er rendt med min PGO T-rex 110 ccm på et eller andet tidspunkt i
tidsrummet fredag d. 21/2 kl. ca.16.00 - mandag 24/2 kl 7.00.

Særlige kendetegn :
1. Blåt klistermærke som forestiller et fiskeskelet, siddende på kåbedelen
lige over forlygten !
2. Sort
3. Indreg. nr. ET 17 325

V.H K ( John Kramme )

Fra : Pwh

Dato : 05-03-05 18:20

K wrote:
> Efterlysning af Scooter
>
> DUSØR PÅ 1000 KR UDLOVES TIL DEN DER KAN UDLEVERE
> DEN / DEM DER HAR STJÅLET KØRETØJET !!!!!

Dead or alive ???

/Jens (der aner en karierre som bountyhunter)

Fra : K

Dato : 06-03-05 10:04

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Dead or alive ???
>
> /Jens (der aner en karierre som bountyhunter)

ALIVE ...derefter finder du og jeg ud af i fællesskab hvad vi skal gøre ved
ham

Nej, han skal naturligvis udleveres til politiet, men hvis det går som det
plejer med den slags tyveri, så går tyven desværre grinende fra
politiafhøringen 1/2 time efter han er pågrebet og stjæler et nyt
motorkøretøj til at køre hjem i/på

PS: jeg gad godt at man som offer måtte afhøre tyven selv ...grrrr !

Fra : Henrik Madsen

Dato : 06-03-05 13:53

On Sun, 6 Mar 2005 10:03:43 +0100, "K" <kramme@tiscali.dk> wrote:

>PS: jeg gad godt at man som offer måtte afhøre tyven selv ...grrrr !

Tja..

Hvis du vil udlevere ham til polisen, dvs selv slæbe ham derhen så
husk at fortovene er MEGET glatte i disse tider.

Bare et godt råd så tyven ikke falder og slår hovedet mod din knyttede
næve adskillige gange i faldet

Henrik

Fra : K

Dato : 06-03-05 18:39

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du vil udlevere ham til polisen, dvs selv slæbe ham derhen så
> husk at fortovene er MEGET glatte i disse tider.

Hehe ...nemlig

> Bare et godt råd så tyven ikke falder og slår hovedet mod din knyttede
> næve adskillige gange i faldet

Jeg vil naturligvis sørge for at han "ikke" falder på den glatte is og
banker hovedet ned i fliserne som følgevirkning giver alvorlige
hudafskrabninger og blå mærker

Fra : Henning Lund

Dato : 06-03-05 08:35

K skrev: