Office 2003 og Omnipage Pro v12
Fra : Tuesen v/København

Dato : 03-03-05 10:29

Hvilken ordbog kan man købe og bruge sammen med Omnipage ?

Kan man ikke sætte den til at kunne bruge ordbogen fra Office pakken ?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-03-05 22:33

"Tuesen v/København" <maxpost@gmail.comNOTVALID> skrev i en meddelelse
> Hvilken ordbog kan man købe og bruge sammen med Omnipage ?
>
> Kan man ikke sætte den til at kunne bruge ordbogen fra Office pakken ?

Som jeg skriver til dig i en anden gruppe, har den jo indbygget dansk
stavekontrol, så er du utilfreds med den?

Kurt

Fra : Tuesen v/København

Dato : 04-03-05 01:58

Kurt B. Andersen skrev følgende
> Som jeg skriver til dig i en anden gruppe, har den jo indbygget dansk
> stavekontrol, så er du utilfreds med den?

Ja... derfor mit spørgsmål