SP2 ??
Fra : JytteJ

Dato : 02-03-05 20:30

SP2 skulle være noget som er kommet på markedet for nylig og til XP brugere.
Men hvad er det, og er det noget man går ud og køber eller dagnloader eller
hvad??

VH.
JytteJ

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 20:54

JytteJ wrote:
> SP2 skulle være noget som er kommet på markedet for nylig og til XP
> brugere. Men hvad er det, og er det noget man går ud og køber eller
> dagnloader eller hvad??

Hej Jytte.

SP2, eller Service Pack 2, er en samlet "pakke" med opdateringer og
forbedringer til Windows XP.

Læs selv mere her:

http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/SP2_fordelene.asp

-E.G.

Fra : John

Dato : 02-03-05 20:55

"JytteJ" skrev i en meddelelse

> SP2 skulle være noget som er kommet på markedet for nylig og til XP
> brugere.
> Men hvad er det, og er det noget man går ud og køber eller dagnloader
> eller hvad??

http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/SP2_Default_sp2.asp

Mvh John

Fra : jda^fx

Dato : 02-03-05 21:16

On Wed, 2 Mar 2005 20:30:21 +0100, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>Men hvad er det, og er det noget man går ud og køber eller dagnloader eller

SP2, eller Service Pack 2, er en ret stor opdatering der kom til Win
XP for ikke så længe siden. Den kan downloades fra www.microsoft.com i
fuld version, man kan køre deres Windows Update eller man kan
bestille den på CD. Læs mere her:
http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/SP2_Default_sp2.asp

--
jda^fx

Fra : JytteJ

Dato : 03-03-05 02:03

"jda^fx" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> XP for ikke så længe siden. Den kan downloades fra www.microsoft.com i
> fuld version, man kan køre deres Windows Update eller man kan

Tak for link`et - det lader til at jeg har SP2 indstalleret. Gad vide
hvordan det er gået til ?
Er det fordi jeg har automatiske opdateringer slået til ?
(sorry jeg spørger dumt, jeg fatter ikke møj af dette halløj)

VH.
JytteJ

Fra : Benny Nissen

Dato : 03-03-05 02:10

JytteJ wrote:

> Tak for link`et - det lader til at jeg har SP2 indstalleret. Gad vide
> hvordan det er gået til ?
> Er det fordi jeg har automatiske opdateringer slået til ?

Ja, det kunne det da sagtens være.

> (sorry jeg spørger dumt, jeg fatter ikke møj af dette halløj)

Det er ikke dumt at spørge. Hvis man ikke spørger, lærer man jo heller
aldrig noget nyt Så spørg du bare løs.

--
Benny Nissen
http://bennynissen.dk

Fra : John

Dato : 03-03-05 11:35

"JytteJ" skrev i en meddelelse

> det lader til at jeg har SP2 indstalleret.

Microsoft udsender eventuelle nye opdateringer omkring den anden tirsdag i
hver måned, og du mangler vist endnu et par stykker..:) Check det på
windowsupdate via Start>Windows Update, eller her:
http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da

Har du Office-pakken (fx Word) i 'puteren, bør du også besøge Office update:
http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Du kan få en oversigt over hard- og software på din 'puter med dette gratis
program:
http://www.snapfiles.com/get/belarc.html

Mvh John

Fra : JytteJ

Dato : 03-03-05 21:46

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Microsoft udsender eventuelle nye opdateringer omkring den anden tirsdag i
> hver måned, og du mangler vist endnu et par stykker..:)

Neeej......., det tror jeg nu ikke. Der stod et sted at der ikke var flere
opdateringer (eller sådan noget lignende).
Så hvorfor tror du at jeg mangler nogle ??

VH.
JytteJ

Fra : John

Dato : 03-03-05 22:23

"JytteJ" skrev i en meddelelse

> hvorfor tror du at jeg mangler nogle ??

Fordi:

Din: X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
Min: X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527

Prøv evt selv at klikke på dine og mine 'egenskaber' i emnefeltet. Jeg kan
ikke 'se', _hvad_ du mangler, men det kan windowsupdate...:)

Mvh John

Fra : AlleyKat \(FSS\)

Dato : 03-03-05 22:58

"John" skrev:
> Fordi:
>
> Din: X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
> Min: X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527

Min er osse fuldt opdateret, og hedder stadig 2180 - jeg tror den holder op
med at tælle når man installerer Outlook (ikke Express). Der har været
opdateringer af den indenfor de sidste 2 mpneder, men versionsnummeret har
ikke ændret sig.

MvH
AlleyKat

Fra : AlleyKat \(FSS\)

Dato : 03-03-05 23:01

"AlleyKat" skrev:
> [...]
> opdateringer af den indenfor de sidste 2 mpneder, men versionsnummeret har

OK, den trækker jeg i mig igen - "Om.." giver 2180, men jeg kan da se af min
meddelelse at den alligevel skriver 2527 i meddelelserne der bli'r sendt
afsted... :s

MvH
AlleyKat

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-03-05 23:57

Hej John, du skrev i dk.edb.sikkerhed:

> Fordi:
>
> Din: X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
> Min: X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527

Der er kommet mindst én ikke-sikkerhedsrelateret patch til OE engang
siden 3. december. Det er sandsynligvis blot den, hvis Jytte ellers får
alt o.k. på Windows Update ved valg af den sikkerhedsrelaterede
opdateringsdel.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : John

Dato : 04-03-05 00:15

"Rudi Stegen" skrev i en meddelelse

> [...]
> siden 3. december. Det er sandsynligvis blot den, hvis Jytte ellers får
> alt o.k. på Windows Update ved valg af den sikkerhedsrelaterede

Skal såmænd nok passe, Rudi :)

Mvh John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-03-05 21:57

JytteJ skrev:

>SP2 skulle være noget som er kommet på markedet for nylig og til XP brugere.

Det er nu noget tid siden.

>Men hvad er det, og er det noget man går ud og køber eller dagnloader eller
>hvad?

Hvis du bruger Windows Update, vil du automatisk blive tilbudt at
hente og installere SP2 (og SP1).

--
Bertel