usb 2.0 er forsvundet ... hjælp
Fra : Johnny B 2000

Dato : 02-03-05 17:19

har et asus p4p800 deluxe, hvor al kontakt med usb er forsvundet ....

skiftede kabel på printeren og vupti ... så gik hele maskinen i stå ....

genstartede og så var der ikke noget usb der virkede mere ... hvad kan det
være ???
- har skiftet tilbage til det andet usb kabel på printeren og begge er usb
2.0 kabler.

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Johnny B 2000

Dato : 02-03-05 18:50

har prøvet med systemgendannelse for at se om det evt. var noget software
der var smuttet
.... men der er stadig ingen kontakt

Fra : Peter T.

Dato : 03-03-05 12:11

Johnny B 2000 leverede følgende historie fra de varme lande:

> har et asus p4p800 deluxe, hvor al kontakt med usb er forsvundet ....
[snip]

Jeg har oplevet noget lignende fornylig med mit asus p4c-800 deluxe.

USB-stikkene foran på mit kabinet, kørte usb2 hispeed (480 mbit). Stikkene
bagi kørte pludselig kun usb2 fullspeed (12mbit). Jeg prøvede at forcere
en usb2 fullspeed på nogle af usb-driverne (hvilket gav softwarekonflikter
på usb-portene). Så slukkede nogle de bagerste porte helt, mens dem i
fronten stadig virkede. Af med driverne igen og ind med de normale usb-
drivere igen. Efter genstart virkede alle porte pludselig med usb2
fullspeed. Du må ikke spørge mig hvorfor, men de virker nu.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Peter T.

Dato : 09-03-05 10:31

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> USB-stikkene foran på mit kabinet, kørte usb2 hispeed (480 mbit).
> Stikkene bagi kørte pludselig kun usb2 fullspeed (12mbit).

Jeg fandt ud af det. PCI-kortet med usb-stikkene er åbenbart noget juks.
Jeg skulle mosle lidt med stikkene for at opnå fuld hastighed.

--
2 stk 19" monitor i moderigtig gul-beige farve sælges. De har en
liflig duft med et eksotisk skær af tobaksplantager på Cuba.

Fra : Johnny B 2000

Dato : 10-03-05 16:45

jeg har inegn pci kort på mit bunkort alle usb porte er onboard, og har
prøvet at fjerne al usb i enhedshåndtering, hjalp ikke :(...