problem med firewall
Fra : knoglen

Dato : 02-03-05 16:48

hej

jeg har et problem med min firewall, den lukker for asp-script
jeg har være på en hjemmeside hvor der er en tilmeldingsblanket, jeg har
forsøgt at tilmelde mig men i samme øjeblik jeg trykker på send får jeg en
meddelse der sige at jeg ikke har adgang til scriptet.
slår jeg så min firewall fra går det glat igennem.
Firewallen er nortons internet security , da dette problem nok også vil
opstå på andre side vil spørge om der er nogen der her ved hvor i firewallen
men jeg skal hen for at løse problemet

Mvh
knoglen

Fra : Kristian Thy

Dato : 02-03-05 17:22

knoglen wrote:
[...]
> [...]
> opstå på andre side vil spørge om der er nogen der her ved hvor i firewallen

Start -> Settings -> Control Panel -> Add and Remove Programs -> Norton
Internet Security -> Remove.

Når du alligevel slår firewallen fra når den blokerer for noget, hvad
skal du så bruge den til?

\\kristian
--
Thomas Madsens fremragende guide til sikring af Windows:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-03-05 17:44

Den 02 mar 2005 mumlede Kristian Thy noget i denne stil:

http://home19.inet.tele.dk/phj/usenet/solution.gif

> Når du alligevel slår firewallen fra når den blokerer for noget,
> hvad skal du så bruge den til?

Har du overvejet om han prøvede at slå firewallen fra for at se om
det var den der var problemet?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : F.Larsen

Dato : 02-03-05 23:04

"knoglen" <knoglen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> forsøgt at tilmelde mig men i samme øjeblik jeg trykker på send får jeg en
> meddelse der sige at jeg ikke har adgang til scriptet.

Giver ikke meget mening. ASP scripts afvikles server side - måske er det
noget andet ?

--
Flemming

Fra : knoglen

Dato : 03-03-05 07:47

hej
flemming du har ret det er også der kæden hopper af for mig
hilsen
knoglen