Horse in Harmony?
Fra : Lene

Dato : 02-03-05 08:13

Hej, er der nogen af jer, som har haft nogle erfaringer med Ute Lehmann fra

http://www.horseinharmony.dk/index.htm

Mvh. Lene

www.travnyt.dk

Fra : Anet

Dato : 04-03-05 01:03

"Lene" <hamadryadfjerndette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, er der nogen af jer, som har haft nogle erfaringer med Ute Lehmann
> [...]
Hej Lene.

Jeg har set Ute Lehmann ved flere forskellige shows, og jeg har også selv
deltaget på et af hendes kurser. Det var et kursus hvor man kunne deltage
både med og uden hest. Mig og min venninde havde begge valgt at deltage uden
heste. Og vi fik faktisk endnu mere ud af kurset fordi vi kunne stå og se
hvilke fejl og gode ting ejerne gjorde i ridehuset med deres heste. Det var
meget lærerigt og vi fik en hel masse med hjem. Og det er prøvet af
herhjemme og det virker bare godt.
Hendes hest Miro har jeg set en del opvisninger med. Det er ret fantastisk
hvad hun kan få sin hest til. Hun rider på den uden hovedtøj og den lystrer
hendes mindste vink, hun springer også på den kun iført sadel. Desuden kan
hun få den til at ligge sig ned, sidde på halen og når hun går følger den
hende som en hund. Der er fuld koncentration imellem hest og Ute. Og så kan
Ute byde sin hest alverden af larm, skrammel og alt andet. Den stoler på
hende kan man tydeligt se. Jeg kan kun anbefale at I tager med på et af Utes
kurser.

hilsen

Annette

Fra : Lene

Dato : 04-03-05 16:04

"Anet"
Klip.
Jeg kan kun anbefale at I tager med på et af Utes
> kurser.
>
> hilsen
>
> Annette

Vi skal af sted i morgen, og vi glææææææder os!

Mvh. Lene

www.travnyt.dk

Fra : Anet

Dato : 05-03-05 00:42

> [...]
> Klip.
> Jeg kan kun anbefale at I tager med på et af Utes

> Vi skal af sted i morgen, og vi glææææææder os!

(klip)
Jamen så fortæl hvordan du oplever det bagefter.

--
Hilsen

Annette

Fra : Michael Olsen

Dato : 06-05-05 10:21

Hej bor tæt på Ute og hun kommer og skal hjælpe mig med min unghest på 2 år.
Jeg kan varmt anbefale Ute, hun har hjulpet mig mange gange og er en rigtig
rar person.
Hendes shows er altid gode og man får en masse idéer.

Jeg er lige startet med at lærer mit føl 7 games.

Hilsen sabine

Fra : Lene

Dato : 06-05-05 12:56

Ja, jeg har været på kursus hos hende, og det var rigtig godt.

Mvh. Lene