[D4] Netværk via Modem?
Fra : Anders Henriksen

Dato : 25-05-01 14:49

Hej NG!

Jeg skal kalde netværk via modem (mon ikke, det er
c:\windows\system\rnaapp.exe) fra et Delphi-program og senere også kunne
lukke det derfra.

Er der nogen, som har en stump kode, der kan dette?

Det må gerne være skåret ud i pap, da det er to år siden, jeg sidst har
lavet noget "programmering".

Mvh.
Anders

Fra : Rene Rasmussen

Dato : 26-05-01 07:37

Du har brug for en RAS-komponent (Remote-Access-Service).

Den slags kan du finde flere af på http://www.torry.ru

mvh. Rene Rasmussen

Anders Henriksen <oz7ahr@hobby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9elo19$1l7a$1@news.cybercity.dk...

Fra : Anders Henriksen

Dato : 26-05-01 08:12

"Rene Rasmussen" <vaarlyngen39@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Du har brug for en RAS-komponent (Remote-Access-Service).
>
> Den slags kan du finde flere af på http://www.torry.ru

Takker mange gange for hjælpen! Det ser ud til at være en god side med mange
fornøjelige ting.

Mvh.
Anders

Fra : Jan

Dato : 26-05-01 09:15

In article <9enl2m$10b1$1@news.cybercity.dk>, oz7ahr@hobby.dk says...
:"Rene Rasmussen" <vaarlyngen39@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
:news:9enj3a$u3i$2@news.cybercity.dk...
:> Du har brug for en RAS-komponent (Remote-Access-Service).
:>
:
[...]
Hvis du har tænkt dig at din applikation skal kunne køre
på maskiner der ikke har RAS installeret, så skal du ikke
benytte de gængse komponenter du finder rundt omkring, eks. på Torry.

Funktions kaldene til RAS*.dll i disse loades statisk hvilket kan give
problemer. Hvis du ikke har mod på selv at implementere dette dynamisk
kan du se i sourcen til Hamster (søg). Denne har en klasse (med source)
som loader disse kald dynamisk, altså først når de skal benyttes.

--

Venlig hilsen
Jan Pedersen - JPSoft DK

*** Use plain text only in emails ***