Skal der ske noget med dette danske Flash-~
Fra : Michael Peo

Dato : 25-05-01 14:17

....Eller skal vi droppe det til fordel for de engelsksprogede?

Når man tænker på hvor udbredt brugen af Flash er - også her i Danmark, så
er det forbløffende hvor lidt denne nyhedsgruppe bliver anvendt. Det kan
selvfølgelig skyldes at "det går godt" og at ingen har problemer, og dermed
spørgsmål at stille. Det kan også skyldes at "vi" bruger de andre
engelsksprogede grupper som f.eks. macromedia.flash, hvor trafikken og
dermed knowhow'en er meget større.

Hvad bruger du nyhedsgruppen her til? Hjælp, inspiration, self-promotion...
Uanset hvad, så er spørgsmålet om det overhovedet er noget værd at komme
her, når nu vi er så få.

Skal vi droppe den eller hva'?

/peo
peo@bandage.dk
www.bandage.dk

Fra : MTPO

Dato : 25-05-01 17:13

"Michael Peo" <peo@bandage.dk> wrote in message
> ...Eller skal vi droppe det til fordel for de engelsksprogede?

Nej

--
Hilsner
MTPO

Fra : Michael Peo

Dato : 25-05-01 18:49

.... Hvor fyldestgørende.. Det lyder sku som om du mener det!
/peo

Fra : MTPO

Dato : 25-05-01 23:14

Ja det gør jeg, prøv at sammenligne danske grupper, der ske faktisk noget i
den gruppe i forhold til andre grupper og der er faktisk nogle i den land
som foretrækker dansk i stedet for engelsk

Lidt har også ret.
--
Hilsner
MTPO

Fra : Michael Peo

Dato : 26-05-01 00:26

Sandt nok... Jeg postede bestemt heller ikke med den intention at få folk
til at holde op med at poste her... Det var ment som en provo.. for at banke
lidt liv i det hele.

/peo
peo@bandage.dk
www.bandage.dk

Fra : Peter T.

Dato : 26-05-01 00:36

> Sandt nok... Jeg postede bestemt heller ikke med den intention at få folk
> til at holde op med at poste her... Det var ment som en provo.. for at
banke
> lidt liv i det hele.

Ja, men på den ufede måde...

Peter T.

Fra : Michael Peo

Dato : 26-05-01 00:42

Hold da op... godt ord igen.
Ironi er ordet.. men hold da op hvor vi rykker nu.. skal vi snakke flash?
Jeg har et par spørgsmål!
/peo