norad?? hvad er det
Fra : Jerzy Glinski

Dato : 01-03-05 09:10

I løbet af de sidste et par uger har jeg bemærket noget mærkeligt når jeg er
på ekstrabladets sider eller jyllandspost sider. Jeg har et mus som jeg kan
blade tilbage med. En gang immellem sker der bare ingemting. Når jeg går op
til pilen for at tage tilbage til sidste side får jeg at vide at den sidste
adresse er
http://62.193.226.24/
Det er en mærkelig side af et firma som hedder NORAD i Frankrig.
Jeg har prøvet at scane mit computer for spyware, virus. Kigget i mit
MSconfig, men jeg kan ingenting finde. Jeg finder det lidt mystisk. Jeg
kører Norman virus på mit computer. Hjælp søges