Logitech cordless optical
Fra : Bent Fer

Dato : 25-05-01 11:56

Hej
Er der mon andre end mig der har problemer med at finde det rette
museunderlag til denne mus ?
jeg har lidt svært ved at styre den på en alm. musemåtte.

hilsen Bent

Fra : Devast8or

Dato : 25-05-01 16:12

Hejsa,
Jeg gik ind i en boghandler og købte et hvidt skriveunderlag, og klippede et
stykke ud i en størrelse der passer til mit bord. Den kører rigtigt godt på
det.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael T.

Dato : 25-05-01 15:51

Jeg havde ogsaa nogle problemer med at styre min, det viste sig at
modtageren var for taet paa musen.
Haaber dette loser dit problem
Hilsen MT

Fra : Michael T.

Dato : 25-05-01 16:45

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 25-05-01 18:58

Det optimale til en optisk mus, er et sort underlag med mat overflade, da et
hvidt (eller lakeret) kan reflektere strålerne og gøre musen mere upræcis.

Fra : Bent Fer

Dato : 25-05-01 20:30

tak for hjælpen nu har jeg noget at arbejde videre med.
V.H. Bent

Fra : Devast8or

Dato : 26-05-01 13:29

Et sort underlag vil dog forkorte batteriernes levetid i forhold til et
hvidt, ifølge manualen.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : [Ex] Pita

Dato : 28-05-01 12:56

> Et sort underlag vil dog forkorte batteriernes levetid i forhold til et
> hvidt, ifølge manualen.

Men det skal under alle omstændigheder være mat

--
[Ex] Pita