Sydafrika østkyst Hotel ?
Fra : hans

Dato : 26-02-05 11:07

HEj

Vi planlægger en tur hvor vi skal ud og dykke i ca 8 dage derned. Er der
nogen der kender et godt (rimeligt) hotel / lodge

mvh
Hans

Fra : Peter Weis

Dato : 26-02-05 19:08

hans wrote:

> Vi planlægger en tur hvor vi skal ud og dykke i ca 8 dage derned. Er der
> nogen der kender et godt (rimeligt) hotel / lodge

Hvis du kan vente til midten af næste uge med svar, så vil jeg spørge
min bror, som kommer hjem dernedefra på tirsdag.

mvh
Peter

Fra : Peter Weis

Dato : 02-03-05 19:23

hans wrote:
> HEj
>
> Vi planlægger en tur hvor vi skal ud og dykke i ca 8 dage derned. Er der
> nogen der kender et godt (rimeligt) hotel / lodge

Min bror boede her www.wilsonstrlodge.co.za og var godt tilfreds.

Han var mindre glad for dykningen.
Han og to andre er nye dykkere med begrænset erfaring. De havde bestilt
dykning med Heads Adventure ved Plettenberg bay. Første dag skulle være
et stranddyk.
Dykkerlederen mødte op med forkert udstyr. Min bror bruger XXL, men der
var kun XL til rådighed på trods af forudbestilling. Der var også for
lidt bly. En af vennerne fik mistanke om defekt i udstyret da han fik
brugt det meste af sin luft på 30 min. de andre var nede i 40 - 45
minutter. Sigtbarheden var dårlig, så alt i alt var det en begrænset
success.
Dagen efter dykkede de to andre fra Knysna, på et vrag. Afdelingen i
Knysna var velorganiseret og meget bedre udstyret, så det dyk var meget
mere fornøjeligt.

mvh
Peter