Senda R " prutter "
Fra : Charlotte

Dato : 26-02-05 10:22

Jeg har en senda R på 1 år. Når jeg har kørt for fuld gas eller kører igen
efter en kort tur prutter den bare når jeg giver fuld gas.. hvorfor? Den
startede på det en dag den havde stået ude i regnvejr. Kører med kaburator
sprit, så det er ikke det.
Har 40 mm cylle på, 12 mm kab, metrakit udstødning og en hebo membran.
Kører med dyse #63

Fra : Jorgen

Dato : 26-02-05 12:22

Hej Charlotte

Jeg kan se du ikke har fået svar i nu.
Jeg er selv nybegynder indenfor scooter reparation,
men har kørt scooter i mange år.

Jeg tro at du skal rense luftfiltre, i regnvejr kan der uheldig vis
suge fugt med ind med luften, så prøv det, det kan jo skade at prøve vel.

Jørgen

Fra : Myt

Dato : 26-02-05 14:31

> [...]
> sprit, så det er ikke det.
> Har 40 mm cylle på, 12 mm kab, metrakit udstødning og en hebo membran.

Prøv at sæt den i et mørkt rum og kig omkring tændrørshætten og se om
gnisten springer til stel. Det har jeg prøvet med min egen, godt nok en
Aprilia, men systemet er jo det samme.

Myt

Fra : Charlotte

Dato : 26-02-05 14:58

Altså jeg skal bare starte den og se på det i tomgang eller hvad? må se om
jeg kan finde et mørkt sted så.
Og vil da også prøve det med luftfilteret.
Men det er jo ikke hele tiden at problemet er der..kun når jeg har kørt for
fuld gas.