Køb af 45 knallert i Tyskland.
Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 15:59

Er der nogen her der ved om det kan lade sig gøre
at købe en 45 knallert i Tyskland til tysk moms
og så få den indregistreret her i landet?

Hvis ja - kan det så betale sig?

mvh. Torben

Fra : Preben Christensen

Dato : 26-02-05 11:38

Hej

Det kan du godt men du skal betale afgift inden du kan køre med den på
danske plader
så om det kan betale sig er jeg ikke sikker på, men spørg told og skat om
afgiften på
sådan et motorkøretøj

--
Venlig Hilsen

Preben Christensen

Fra : Hekto

Dato : 26-02-05 11:49

Preben Christensen wrote:

> [...]
> danske plader
> så om det kan betale sig er jeg ikke sikker på, men spørg told og skat
Afgift!!!??? Der er ikke afgift på en 45'er!

Det vigtigeste er at sikre sig at der medfølger certifikat på at det er
en 'standard EU'er'. Der kan højst være noget moms-forvirring.
Kan den indregistreres under EU direktivet i DE kan den også
indregistreres i DK.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage