Hvordan sender man?
Fra : Christina Jensen

Dato : 25-02-05 13:22

Hejsa Gruppe.

Er der en eller anden der kan fortælle mig, hvordan man sender billeder på
dk.binaer? altså hvordan jeg sender dem derind, så man kan se dem derinde.

Christina.

Fra : Mus

Dato : 25-02-05 13:30

Christina Jensen <ung24@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:421f1852$0$288$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> dk.binaer? altså hvordan jeg sender dem derind, så man kan se dem derinde.

Du vedhæfter bare billederne. Dvs benytter den lille hæfteklamme øverst på
skærmbilledet. Eller trykker på Indsæt
->vedhæft fil.

LN

Fra : Christina Jensen

Dato : 26-02-05 09:34

mange tak

Fra : Testrup

Dato : 28-02-05 14:39

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> mange tak

Måske ikke helt så enkelt

Jeg går ud fra, at du bruger Outlook Express - her skal du først gå ind i
funktioner - konti - nyheder (den nyhedskonto, som du bruger) - egenskaber -
avanceret og her markere, at filen skal opdeles. Sæt "Opdel filer, der er
større end" til f.eks. til 200 KB (jeg kan f.eks. ikke sende større filer
til mine NG´er end godt og vel 200 KB), så vil en fil der er f.eks. på 500
KB blive opdelt i 3 filer. For så at gøre det endnu mere indviklet, er det
nok en god idé, at du sender evt. filer "i tråd" - d.v.s. at du først sender
en besked om, hvilken gruppe du henviser til o.s.v. og derefter sender selve
filen som svar til denne meddelelse - så fylder selv de største filer kun én
linie på læsernes OE.

ab