Hovsenebensbetændelse....
Fra : Camilla Reib

Dato : 25-02-05 13:13

Tja, ovenstående har min søde hoppe desværre lige fået konstateret... Men
dr. Dyr mener godt hun kan blive gående igen med de her´sens æggbarre sko
på.... Det håber jeg naturligvis også!! Er der nogle her der har erfaring
med træning af en sådan hest, jeg havde selv overvejet at starte med at
trække nogle gode ture med hende, derefter træne hende langsomt op som efter
en halthed... Er jeg helt galt på den??? Ved nogle her om hun kan bliver
helt optimal i træningen igen, eller skal jeg vende mig til at LA klasserne
er forbi...???
Det skal lige siges at hun er 13 år. (det er jo ingen alder, hun blev
tilredet som 6 årig).

Håber på hjælp!

Mange hilsner fra Camilla